Kiihottaa kun haistelin mun serkun pikkuhousuja.
Pikkareiden haistelu
6
3087
Vastaukset
- keke
ne sen jalassa
- Oilhome
Minä haistelen aikuisten naisten alushousuja.
Pari päivää jos on kesällä jalassa muhineet, niin tuoksu nostaa pilviin.- poitsu
se on taivaallinen haju ja se kiihottaa!!
- pete
Mä tsekkaan aina kylppärit ja likapyykkikorit. Paras saalis oli kerran vaimon siskon luona: kuudet pesemättömät ja hyvän tuoksuiset pikkarit. Vahinko vain, että en voinut olla kauaa haistelemassa niitä, ettei porukat olisi alkaneet ihmetellä.
- Anonyymi
Ite haistoin siskon pikkareita hyvä pillun haju
- Anonyymi
Käytettyjen pikkareiden haistelu on parhautta. Saan työkseni käydä usein ihmisten kotona ja usein kysyn saanko käydä pikaisesti vessassa. Jos perheessä on teinityttöjä niin löydän lähes aina vessan pyykkikorista ihanalle tuoksuvia ja maistuvia pikkuhousuja. Yleensä vain nuuhkin ja maistelen ja otan valokuvia ja videoita niistä mutta joskus jos kohdalle osuu todella nätti teini ja kiihottavat pikkarit niin pakkohan ne on laittaa taskussa aina mukana olevaan minigrip pussiin myöhempää nautintoa varten :-P
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230