Mikä tai mitkä olisi parhaita Elvarin konsertti videoita joita kantsis nähdä.
En oo nähny mitään videoita kaverilta.
Myös levyjä voi suositella mistä kannattais aloittaa tutustuminen, ei kokoelmia eikä livejä vaan studio kiekkoja.
Suositelkaa aloittelijalle video/audio
2
213
Vastaukset
- Selvis
Se mikä on "paras" on kovasti makuasia. Jos haluat 50-luvun tuotantoa, kannattaa hankkia jokin dvd, jolla on koottuna Elviksen 50-luvun televisioesiintymiset.
Jos haluat myöhempää tavaraa, vuoden 68 Comeback Special, filmi That's The Way It Is ja tv-spesiaali Aloha From Hawaii ovat hyviä hankintoja.
Valitettavasti Elviksen parhaina päivinä ei ollut olemassa edes videonauhureita, ja manageri Parker oli kiinnostunut nopeasta rahasta, jota syntyi tyhjänpäiväisillä elokuvilla. Niinpä Elviksen konserteista tallennettiin hyvin vähän mitään myytäväksi. Jokin "The Lost Performances" video tai dvd kannattaa myös hankkia.
Jos et omista yhtään levyä, voit hyvin aloittaa mistä tahansa kultaisten levyjen kokoelmasta tai vastaavasta. Elvis levytti noin 750 eri kappaletta, ja kaikki ne, joita myytiin yli miljoona kappaletta ovat kuuntelemisen arvoisia. (Lähes kaikkia on myyty miljoona kappaletta... :-)
Noh, Elvis on myynyt niin hyvin, että aika tyhjänpäiväisiäkin melodioita on myyty yli tuon maagisen rajan. Osta ensin tunnetuimpia kappaleita, ja jos into ja rahat riittävät, siirry sitten muihin levytyksiin.- Kid Creole
dvd thats way it is,ja tupla cd live las vegas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358