... Tuhkimo Tarina clippejä?? Jos on, lähettäkää ne osoitteeseen ilona-95@suomi24.fi
Teen tuhkimo tarina videon you tubeen, mutta kun ei ole yhtään clippejä. Auttakaa. Kaikki apu on tervetullutta.
Hei! Olisiko kenelläkään...
7
449
Vastaukset
- Ashley
Kannattaa ladata jaksot kokonaisina MegaUploadista, ja muokkailla sitten jälkeen päin moviemakerilla. Jaksot löytyvät mm. http://www.phpbb88.com/latinonovelat/viewtopic.php?t=3&mforum=latinonovelat . Sieltä vaan lataamaan :)
Mutta jos tosissasi etsit pelkkiä klippejä, niin tuosta ei ollut kovinkaan paljoa hyötyä :P- Ashley
Niin, jos tuota linkkiä kokeili, niin varmaan tajusi että sinne pitää ensin rekisteröityä ennen kuin pääsee latauslinkkejä katsomaan.
- Orestes<3<3<3
Ashley kirjoitti:
Niin, jos tuota linkkiä kokeili, niin varmaan tajusi että sinne pitää ensin rekisteröityä ennen kuin pääsee latauslinkkejä katsomaan.
Ite oon ladannu tuolt megauploaderist 16 jaksoo tuhkista (sellasii mis on bella&ori parhaat kohat mun mielestä) ni veikkaan et ne on aika isoja lähetettäväks s-postii.
- Oribel
Orestes<3<3<3 kirjoitti:
Ite oon ladannu tuolt megauploaderist 16 jaksoo tuhkista (sellasii mis on bella&ori parhaat kohat mun mielestä) ni veikkaan et ne on aika isoja lähetettäväks s-postii.
Orestes
- Emi-lia-Iina
Voit ladata tuhkiksen KOKONAISIA JAKSOJA OSOITTEESTA www.migordabella.tk---> Foro--> capitulos y videos---> jne. Kyse lisää apua jos tarttet:)
- Oribel
Eli niiku Emilia sano:
www.migordabella.tk---> Foro--> capitulos y videos--->
sitte siitä siel tulee lista mis näkyy kaikkii episoden numerot ja sit painaa sitä minkä haluu ladata
KANNATTAA OTTAA TÄÄ:
PostIt: Capítulos de MI GORDA BELLA
[ Ir a páginaIr a página: 1, 2, 3 ] 30 ismael_españa 31865 Mie Ene 09, 2008 9:43 pm
momima
^ Ton nimine, siel on kaikki jaksot suoraa näkyvissä sillei. sit avaa sen, painaa jonkun jakson, sit se aukee Megauploaderii, siinä on heti melkein yläreunassa koodi paikka, kirjota koodi, sit jos ei oo rekisteröityny, ni odotat 45sekunttia, kun se aika on menny painat siitä download, se alottaa latauksen ja siinä menee aikansa, mulla menee yleensä alle 45min/alle 30min
Neuvoin ton kaavan nyt iha huvikseni täs :D - MiGordaBella _fanittaja
Oribel kirjoitti:
Eli niiku Emilia sano:
www.migordabella.tk---> Foro--> capitulos y videos--->
sitte siitä siel tulee lista mis näkyy kaikkii episoden numerot ja sit painaa sitä minkä haluu ladata
KANNATTAA OTTAA TÄÄ:
PostIt: Capítulos de MI GORDA BELLA
[ Ir a páginaIr a página: 1, 2, 3 ] 30 ismael_españa 31865 Mie Ene 09, 2008 9:43 pm
momima
^ Ton nimine, siel on kaikki jaksot suoraa näkyvissä sillei. sit avaa sen, painaa jonkun jakson, sit se aukee Megauploaderii, siinä on heti melkein yläreunassa koodi paikka, kirjota koodi, sit jos ei oo rekisteröityny, ni odotat 45sekunttia, kun se aika on menny painat siitä download, se alottaa latauksen ja siinä menee aikansa, mulla menee yleensä alle 45min/alle 30min
Neuvoin ton kaavan nyt iha huvikseni täs :DKiitos neuvojen antamisesta!
Varsinkin Oribel, neuvosi oli hyvä! Jatkankin tästä eteempäin lataillen Mi Gorda Bella jaksoja;)
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728