onko kelläkään liskoa???
oonko ainoa????!!!!?????
moi
12
717
Vastaukset
- lisko
Minulla on lisko, leopardigekko, mikä lismu sinulla on? ja jos kaipaat lisko ja muita herppikamuja niin tule ihmeessä herppi.net:tiin :) Siellä meitä on paaaljon :)))
- omistaja
Neljä skinkkiä.
Minäkin käyn herppi.netissä...- ...
Mitä skinkkejä sulla on?
- skinkkihullu
... kirjoitti:
Mitä skinkkejä sulla on?
Sinikieliskinkki (Tiliqua gigas)
Berberiskinkki (Novoeumeces [Eumeces] schneideri)
Tuliskinkki (Riopa (Lygosoma) fernandi)
Hietaskinkki (Scincus scincus).
Kaikki tietysti asuvat omissa terroissaan.
Lisäksi löytyy myös muita herppejä :)
- ipa
Mulla on kaks leopardigekkoa =)
Mitä sulla on? =) - *Henna*
minulla on iguana iguana nimeltään IPPE!!
Juu ja tuleehan sitä käytyä herppi.net:ssäkin!!- motooo
Mulla on 2 partaagamaa,1 leopardigekko,1 Berberiskinkki,2 kameleonttia,4 paksuhäntägekko,1 fan-footed gekko ja 3 vihervesi agamaa:)
- hölömpos
motooo kirjoitti:
Mulla on 2 partaagamaa,1 leopardigekko,1 Berberiskinkki,2 kameleonttia,4 paksuhäntägekko,1 fan-footed gekko ja 3 vihervesi agamaa:)
mulla on 3 leopardigekkoa ja muita matelijoita löytyy. Kokonaisuudessaan eläinlaumaamme kuuluu 8 eläintä :P Sullapa on motooo paljon liskoja! :)
- toi sama
hölömpos kirjoitti:
mulla on 3 leopardigekkoa ja muita matelijoita löytyy. Kokonaisuudessaan eläinlaumaamme kuuluu 8 eläintä :P Sullapa on motooo paljon liskoja! :)
mitä lajeja??sulla on???
- GothDragon
Täältä löytyy Leopardigekko, Ice. Herppi.net`issä olen myös. :D
- Romppis8
Mulla on berberinskinkki ja leopardigekko. :)
- löytyy kyllä :)
Pari muurigekkoa löytyy. Oikein mukavia otuksia nekin, vaikka eivät taida olla arkuutensa vuoksi kovin suosittuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096