Kyllä nyt saadaan kuulla on sellaista musiikkia, josta suomalaiset saavat olla "ylpeitä".
Sopivassa suhteessa pohjalaista uhoa ja suurta herkkyyttä.
Upeaa, kaunista, koskettavaa, herkkää !!
Pojalainen murre sopivasti tekstiin upotettuna on sulosointuja korvalle ja sielullekin, varmaankin ainoa murre joka voisi menestyä tällä tavoin kansallisesti!!
Kopioin yhdestä aiemmasta viestistä palasen;
En tiedä ymmärtävätkö ne viisikymppiset helsinkiläisnaiset, jotka huutavat Lauria ottamaan paidan pois, musiikistanne mitään, mutta pidä heistä huolimatta paita päälläsi, Lauri ja säilytä pohjalainen itsekunnioituksesi.
Se oli hienosti sanottu, ja sitä mieltä olen minäkin, antaa kloppien hyppiä ilman paitaa jos heistä siltä tuntuu.
Nautin musiikistanne päivittäin, ja niin teen vastakin. Toivottavasti saamme kuulla jossakin vaiheessa taas uutta LTEK: tuotantoa.
Kaikkea hyvää teille, ja voimia suomalaisten viihdyttämiseen.
Tv: Yks vanhempi mies etelästä
Ei tästä musiikki parane
kökkö
3
496
Vastaukset
- minäkin olen
Toivottavasti paita pysyy niin Laurin kuin muidenkin bändiläisten päällä jatkossakin!
- LTEK fani
Laurihan ottaa aina keikan lopussa paidan pois, että ihmettelen vähän tätä kommenttia ???
- AINA pois
Joskus ottaa, joskus ei, useimmiten ei ja hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032