Kappaleen Villi länsi loppupuolella joku taustakuorossa huutaa "once more times". Käsittääkseni se on kieliopillisesti väärin (korjatkaa jos olen väärässä).
Tietäen Juicen tarkkuuden kielellisissä asioissa ja hyvän englanninkielen taidon on vaikea uskoa että kyseessä olisi mestarilta päässyt vahinko. (vaikkakin kyseinen levy on "paras kolmen ja puolen promillen kännissä tehty levy")
Tunteeko kukaan tarinaa tämän lipsahduksen takana???
Once more times
5
374
Vastaukset
- tuoppi
että tässä (huudahduksessa) viitataan The Times-lehteen, sopisi jotenkin kuvaan. Voin olla väärässäkin, joten älkää rankaisko.
- vanha fani
Sama tuli itselle mieleen, eli "kerran vielä, Times!". Ja toinen selitys tietysti on, että kyseessä olisi sisäpiirin huumori.
Kukas tuo huutaja muuten on? Puntti ? - Tauko II
vanha fani kirjoitti:
Sama tuli itselle mieleen, eli "kerran vielä, Times!". Ja toinen selitys tietysti on, että kyseessä olisi sisäpiirin huumori.
Kukas tuo huutaja muuten on? Puntti ?varmaankin huutaa. Luultavasti Times lehteä tarkoitetaan, levyhän tehtiin Lontoossa.
- Kylähullu (the last one)
Tauko II kirjoitti:
varmaankin huutaa. Luultavasti Times lehteä tarkoitetaan, levyhän tehtiin Lontoossa.
Puntti Nancynä ja Tikanmäki Ronaldina, vai oliko se toisinpäin...
- Tauko II
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Puntti Nancynä ja Tikanmäki Ronaldina, vai oliko se toisinpäin...
belong to Grand Slam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038162- 1075687
- 2835099
- 495003
- 763777
- 562990
- 662717
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432447