Kihlajaisista

Suosittelen

Kihlauduimme puolisoni kanssa 1.1.2008 ja kihlajaisia juhlistimme seuraavana viikonloppuna lähimpien sukulaisten, kummien ja ystävien kesken (n.30henkilöä). Kaikilla oli mahdollisuus tutustua toisiinsa -etenkin vanhemmillamme, ja yhteinen sävel löytyikin välittömästi! :)

Tarjoiluissa saimme paljon apua, piirakat ja voileipäkakut tulivat lahjoina tulevilta anopeilta ja apeilta, itse valmistimme salaatit ja täytekakun täällä kotosalla. Vieraat viihtyivät parhaimmillaan koko päivän.. :D Koko päivä oli niin lämminhenkinen, ettemme olisi missään nimessä halunneet jättää juhlia kokematta.

Harmi, että kihlajaiset ovat nykyään niin harvinaisia. Mikä sen mukavampaa kuin juhlistaa tärkeää askelta kohti avioliittoa itselle tärkeimpien ihmisten seurassa? :)

4

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan.....

kivaa leuhkia onnella. Minä en koskaan saa kihlajaisia enkä häitä, olen yksin koko loppuikäni.

• ap.

Mikäli iloisista asioista kerrotaan yleisesti, se on heti "leuhkimista omalla onnella"?! Ei ihme että suomi24-palstat pursuavat onnettomia juttuja -eihän muunlainen asiasisältö tule kuuloonkaan! ;)

Kyllä sinä vielä oman onnesi löydät.

• kiitos,

jos mieluummin ihan kahdestaan vaan. itse en ainakaan edes pidä isoista juhlista muutenkaan. kirkkohäitäkään en halunnut. kävästiin maistraatissa kääntymässä. se olikin niin ihkua, että voisi ottaa uusiksi joskus. ehkä

• Mimmu -81

Kannatetaan!

Meillä oli myös isommat kihlajaiset, porukkaa illanvietossa reilu parikymmentä henkilöä. Oli kakut ja suolaset, kuoharimaljat ja boolit - ja voi että oli hauskaa!! Vanhempamme pääsivät rennosti jutustelemaan ja tutustumaan, ja ystävien kanssa "vanhusten" vähitellen poistuttua jatkettin riemukasta iltaa aamuyölle asti :)

Ihania muistoja, ihania. Ja kovasti on tullut kiitoksia, että ihanaa kun jotkut vielä tällaisia juhlia järjestävät. Häissäkin porukka sitten tuntee jo vähän toisiaan niin sitä parempi meno silloin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe