Kihniö on hyvä kunta monessa suhteessa on kaunis luonto on ruokapaikkoja yllin kyllin ja jopa yksi
ravintolakin.kauppoja on 3 kpl niitä sais olla enempi olis kunnon kilpailua nythän yksi määrää
melkein kaikki hinnat ja ne on aika korkeat ei ihme
että käydään ostoksilla parkanossa,virroilla ja tuurissa.yksi puuttuu kunnon rautaja maatalouskauppa
silloin olis kihniö täydellinen.Olkaamme iloisia sii
tä,että olemme itsenäinen kunta emmekä menneet parka
non kelkkaan.sinne olis mennyt kaikki eikä olisi
riittänytkään.HYVÄ KIHNIÖ PYSY LUJANA ITSENÄISENÄ.
kihniö on hyvä
16
2818
Vastaukset
- samaa
mieltä!
Hyväksyn kirjoituksenne täysin rinnoin. - ainainenasukas
3 kauppaa?-Ei täällä ole kuin ylihinnoiteltu K-kauppa jossa joutuu katsomaan tosi tarkkaan päiväykset kun myydään mitä sattuu.Ja Siwa...noh,peruskauppa.Parkanossa olen minäkin alkanut käymään kaupassa.
Rauta- ja maatalouskauppa oli...ja meni.Ei kannattanut pitää.Ja kuka sitä nyt harrastuksenaan yritystä pitäisi?!?
Juu,ruokapaikkoja on...kun olis joskus auki!!!
Toki olen tyytyväinen asuinkuntaani...mut ei tää nyt ole lähelläkään täydellistä!!!- on hyvä asua.
Maisemat kauniit, rauhallisuutta, hyvät kalavedet ja liikuntamahdollisuudet.
Palvelut sitävastoin supistuvat ja siksi haluankin tuoda oman näkökulmani esiin päivittäistavarapalveluiden suhteen.
Siwa toteuttaa valtakunnallista markkinointipolitiikkaansa joka hyväksyttäneen. K-ryhmä sitävastoin polkee Kihniössä paikallaan. Palveluun, eli henkilökunnan määrään on kyllä panostettu, mutta miten he hoitavat hommiaan? Siinäpä kauppiaalle hyvä kysymys. Onko sinulla asiantunteva, motivoitunut henkilökunta?
Tuotteiden viimeinen myyntipäivä päättymässä. Tuotteet loppuneet. Hinnat puuttuvat, tai epäselvästi merkittyjä. Pane se ylimitoitettu henkilöstösi töihin. Vaadi heiltä jotain. Tai jos olet halunnut hoitaa kaikki itse, niin delekoi hommat työntekijöillesi.
Todennäköisesti sinulla on hyvää henkilökuntaa, muttet osaa käyttää heitä.
Kun hoidat nämä asiat, käyntini Parkanossa, Virroilla ja Tuurissa vähenevät.
Hintakaan ei aina ole ainut valintaperuste, maksaa se käynti Tuurissakin. - nyt tiedät
Kihniössä on kolme elintarvike kauppaa:
Siwa soljan pakarin vieressä
K-Maurintori kuuluisa Puumilaa vastapäätä
Linnankylän lähikauppa ,entisen Seppo Viitasalon
paikalla.
Kyllä kolme löytyy ja varmaan tavaraa mitä ihminen tarvitsee.Hintatasosta tietenkin voidaan keskustella
Ruokapaikkoja on auki esim:
Teboil parkanon tien varressa
Työttömien ruokaili apteekin talossa
eikö entisessä osuuskaupassa ole myös Ravintola? - olit ihan oikeassa
nyt tiedät kirjoitti:
Kihniössä on kolme elintarvike kauppaa:
Siwa soljan pakarin vieressä
K-Maurintori kuuluisa Puumilaa vastapäätä
Linnankylän lähikauppa ,entisen Seppo Viitasalon
paikalla.
Kyllä kolme löytyy ja varmaan tavaraa mitä ihminen tarvitsee.Hintatasosta tietenkin voidaan keskustella
Ruokapaikkoja on auki esim:
Teboil parkanon tien varressa
Työttömien ruokaili apteekin talossa
eikö entisessä osuuskaupassa ole myös Ravintola?Tietysti on myöskin hyvä vaatetusliike ja aivan uusi antiikkiliike. Sirolan monipuolista valikoimaa ei pidä unohtaa. Oliko vielä muita?
- onhan meillä
olit ihan oikeassa kirjoitti:
Tietysti on myöskin hyvä vaatetusliike ja aivan uusi antiikkiliike. Sirolan monipuolista valikoimaa ei pidä unohtaa. Oliko vielä muita?
myöskin hyvä grillipaikka järvisuomen tien varressa, Saa kuulemma oikein maittavia ja meheviä annoksia, eli mikä meidän on ollessa.
- kuhan vaan
onhan meillä kirjoitti:
myöskin hyvä grillipaikka järvisuomen tien varressa, Saa kuulemma oikein maittavia ja meheviä annoksia, eli mikä meidän on ollessa.
pitäis sitä grilliä joskus auki eikä vaan olisi juhlatuulella koko aikaa
- Nimetön
olit ihan oikeassa kirjoitti:
Tietysti on myöskin hyvä vaatetusliike ja aivan uusi antiikkiliike. Sirolan monipuolista valikoimaa ei pidä unohtaa. Oliko vielä muita?
kihniöstä löytyy kaikki mitä normaali ihminen tarvitsee.pientä rautakauppa tavaraa sirolasta saa.
isompaa tarvetta voi tilata kurun tankkaukselta
sieltä saa tavaraa kun tavaraa ,rautaa ja puut sekä
koneita.saa ruokatavaraa yllin kyllin on syönti paikkoja useita on asiamies posti on apteekki on
kioski.mitä vielä kaivataan.ilta ravintolaa kylän
keskelle ei tarvita eikä mitään räkälää siis keskikaljakuppilaa.hyvin on KIHNIÖSSÄ NÄILTÄ
KOHDIN ASIAT.
- ärrimurri
Kävin sitten kylällä k-kaupassa ja miten ollakkaan!!Jälleen jouduin sanomaan myyjille vanhentuneista tuotteista hyllyssä.Löyty mehukeitto ja pienille lapsille tarkoitettu vellijauhe menny alkukuusta vanhax.Musta tollasta EI Suomessa pitäis tapahtua.Ja henkilökuntaa kyllä on!!Että Parkano kutsuu.....
- kuule löytyy
parkanostakin hyllyistä vanhaa tavaraa.. ja ihan näistä isoimmista kaupoista... itse pääsin viimeksi eilen sellaisen tuotteen kanssa kotiin, tänään taidan mennä palauttaan sitä... oi vanhentunu jo joulukuun alussa....
onko puhtaat jauhot pussissasi?taisit itse järjestää
jutun enkä usko,että olis mitään vanhaa ollutkaa vaan sinä suoraan valehtelit näin kirjallisessa
muodossa.joka kaupassa löytyy vanhaa tavaraa kun
hakemalla hakee tai itse kassissa vie ja sanoo,että
täällä on vanhaa.kunnon keskustelulla saadaan asiat
paremmin luistamaan kun tälläisiä perättömiä juttuja
levittämällä.parkanossa niitä vasta onkin siis vanhoja tuotteita,vanhaa lihaa ym uudelleen pakattua.katso peiliin näätkö sieltä omantuntosi
ja valehtelijan.?- ärrimurri
vintiot kirjoitti:
onko puhtaat jauhot pussissasi?taisit itse järjestää
jutun enkä usko,että olis mitään vanhaa ollutkaa vaan sinä suoraan valehtelit näin kirjallisessa
muodossa.joka kaupassa löytyy vanhaa tavaraa kun
hakemalla hakee tai itse kassissa vie ja sanoo,että
täällä on vanhaa.kunnon keskustelulla saadaan asiat
paremmin luistamaan kun tälläisiä perättömiä juttuja
levittämällä.parkanossa niitä vasta onkin siis vanhoja tuotteita,vanhaa lihaa ym uudelleen pakattua.katso peiliin näätkö sieltä omantuntosi
ja valehtelijan.?Oot kyllä aika vitsi!!!Hahahahahaaaa.......Että meikä VEISI niitä vanhoja tuotteita hyllyyn?!?!?Oot tosi vitsikäs tyyppi...meinaan kuolla nauruun....;o) ;o);o) ;o) -Mut ihan vakavasti ottaen niin Parkanon kaupoissa en ole koskaan törmännyt vanhentuneisiin tuotteisiin.Maurintorilla saa kyllä pitää silmänsä todella auki kun katsoo päiväyksiä.Enkä ole ainoa joka on törmännyt samaan....Ja tiistaina kauppaan on turhaan mennä kun hyllyt huokuu tyhjyyttään...Myyjät on kyllä huippuja!!! :o) :o) Ja käsi Raamatulla voin katsoa peiliin vihreisiin silmiini. ;o) Ja omatuntoni on valkoisen puhdas...
- oletko jo.....
ärrimurri kirjoitti:
Oot kyllä aika vitsi!!!Hahahahahaaaa.......Että meikä VEISI niitä vanhoja tuotteita hyllyyn?!?!?Oot tosi vitsikäs tyyppi...meinaan kuolla nauruun....;o) ;o);o) ;o) -Mut ihan vakavasti ottaen niin Parkanon kaupoissa en ole koskaan törmännyt vanhentuneisiin tuotteisiin.Maurintorilla saa kyllä pitää silmänsä todella auki kun katsoo päiväyksiä.Enkä ole ainoa joka on törmännyt samaan....Ja tiistaina kauppaan on turhaan mennä kun hyllyt huokuu tyhjyyttään...Myyjät on kyllä huippuja!!! :o) :o) Ja käsi Raamatulla voin katsoa peiliin vihreisiin silmiini. ;o) Ja omatuntoni on valkoisen puhdas...
osuin täysin naulan kantaan itse veit vanhat tavarat
kauppaan niin saat kauppaa haukkua mistä et pidä.ja
omatuntosi on täysin musta karrelle palanut.
vaikka joka kunnassa mm.parkanossa löytyy vanhaa
tavaraa elintarvikkeita siis ainakin yhdestä isosta
kaupasta jossa on alkokin aina paikalla.älä sotke
raamattua mielikuvituksiisi sillä se on raamatun
häpäisemistä. - olet itse
ärrimurri kirjoitti:
Oot kyllä aika vitsi!!!Hahahahahaaaa.......Että meikä VEISI niitä vanhoja tuotteita hyllyyn?!?!?Oot tosi vitsikäs tyyppi...meinaan kuolla nauruun....;o) ;o);o) ;o) -Mut ihan vakavasti ottaen niin Parkanon kaupoissa en ole koskaan törmännyt vanhentuneisiin tuotteisiin.Maurintorilla saa kyllä pitää silmänsä todella auki kun katsoo päiväyksiä.Enkä ole ainoa joka on törmännyt samaan....Ja tiistaina kauppaan on turhaan mennä kun hyllyt huokuu tyhjyyttään...Myyjät on kyllä huippuja!!! :o) :o) Ja käsi Raamatulla voin katsoa peiliin vihreisiin silmiini. ;o) Ja omatuntoni on valkoisen puhdas...
näin on hyvä haukkua kun itse vie tavarat niin saa
sanoa,että on vanhaa myytävänä.onko sinun pakko
asua kihniössä mene sinne missä ei myydä vanhaa
tavaraa.vai onko niin,että rakastat kihniötä niin
paljon jotta et voi muuttaa pois.?et varmaan ole käynyt kaikissa elintarvike liikkeissä parkanossa
kun et MUKA ole löytänyt vanhaa tavaraa.minä käyn
noin 10 kertaa vuodessa parkanossa ja joka kerta on
vanhaa tavaraa hyllyissä,missä kaupassa en viitsi kertoa voit itse käydä tarkistamassa.JOTEN SINULLE
TERVEMENOA KIHNIÖSTÄ ÄLÄ TULE TAKAISIN. - aarrgghh!
olet itse kirjoitti:
näin on hyvä haukkua kun itse vie tavarat niin saa
sanoa,että on vanhaa myytävänä.onko sinun pakko
asua kihniössä mene sinne missä ei myydä vanhaa
tavaraa.vai onko niin,että rakastat kihniötä niin
paljon jotta et voi muuttaa pois.?et varmaan ole käynyt kaikissa elintarvike liikkeissä parkanossa
kun et MUKA ole löytänyt vanhaa tavaraa.minä käyn
noin 10 kertaa vuodessa parkanossa ja joka kerta on
vanhaa tavaraa hyllyissä,missä kaupassa en viitsi kertoa voit itse käydä tarkistamassa.JOTEN SINULLE
TERVEMENOA KIHNIÖSTÄ ÄLÄ TULE TAKAISIN.Ihmiset hyvät
Voin kertoa, että maukalla saa todella hyvää asiakaspalvelua, mitä välttämättä ei saa isommissa ketjuissa! Kaikki asiakkaiden toiveet otetaan huomioon ja asiakkaita palvellaan yksi kerrallaan! Ja vanhentuneista tuotteista, niihin voi törmätä jokapuolella, sille ei voi mitään jos niitä löytyy silloin tällöin ja uskon senkin, että ne voivat olla ehkä päivän vanhentuneita! Ja maukalla naiset tekevät töitä niska limassa! Jos on valittamista ystävät hyvät: kertokaa niistä suoraan kauppiaalle, että hän voi parantaa asiaa, älkääkä täällä anonyymisti rutisko! Ja jos palvelu ja tuotteet eivät miellytä ainahan sitä voi lähteä merta edemmäs kalaan! Hinta-laatusuhde on myös aivan kohdillaan ja välillä tuntuu, että olisi halvempaakin kuin muualla. Plussa- kortilla saa myös todella edullisia tarjouksia!
Että ei kun kipin kapin siitä muualle ruikuttamaan! - Nimetön
aarrgghh! kirjoitti:
Ihmiset hyvät
Voin kertoa, että maukalla saa todella hyvää asiakaspalvelua, mitä välttämättä ei saa isommissa ketjuissa! Kaikki asiakkaiden toiveet otetaan huomioon ja asiakkaita palvellaan yksi kerrallaan! Ja vanhentuneista tuotteista, niihin voi törmätä jokapuolella, sille ei voi mitään jos niitä löytyy silloin tällöin ja uskon senkin, että ne voivat olla ehkä päivän vanhentuneita! Ja maukalla naiset tekevät töitä niska limassa! Jos on valittamista ystävät hyvät: kertokaa niistä suoraan kauppiaalle, että hän voi parantaa asiaa, älkääkä täällä anonyymisti rutisko! Ja jos palvelu ja tuotteet eivät miellytä ainahan sitä voi lähteä merta edemmäs kalaan! Hinta-laatusuhde on myös aivan kohdillaan ja välillä tuntuu, että olisi halvempaakin kuin muualla. Plussa- kortilla saa myös todella edullisia tarjouksia!
Että ei kun kipin kapin siitä muualle ruikuttamaan!Se koira ärähtää johon keppi kolahtaa ja nyt se osui näköjään sinuun ja parasti.JOs olet palvelu ammatissa niin poistu heti vaikka paskanlevittäjäksi
ettei satu pieneen päähäsi.Saadaan näköjään vielä
nykymaailmassa lukea tuollaisten päättömien kirjoituksia.Hyi helvetti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906