TOPLESS. Naiset saavat uida samanlaisessa asussa kuin miehetkin Ruotsissa. Tanskalaiskaunottaret pulikoivat Kööpenhaminassa yläosattomissa jo joulukuussa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801087063463_ul.shtml
Koska rauman uimahalliin?
9
478
Vastaukset
- Swimmeri.
Raumalainen mies on niin herkkä paljaana heilahteleville naisten rintavarustuksille, että tuollainen kokeilukaan ei tule kyseeseen Rauman uimahallissa. Päällekarkaamisriski kasvaa ja sopimattomia pullistumia saattaa ilmetä miesten uimahousujen edustoissa. Uimavalvojilla tulisi tällöin olla sähköiset lamaannuttamispistoolit käytössään...
- kaikkee kans
Mun on pakko laittaa tää kun tuli uimahallista vaan mieleen yks vanha juttu!!! oltiin uimahallissa ja uitiin sitte kavereitten kanssa kilpaa lastenaltaassa, kunnes joku tökkäs otsaani. No se oli jonkun pikkupojan pökäle mikä kellus vedessä. Sen jälkeen oltiin ihan aikuisten puolella kiltisti!
- Linda Lajo
Pökäle! Hyi olkko! Mää en tuost syyst justiinsa ui ollenka altais. Maauimala on ihan eri juttu, siel mä nautin ko miehet kattoo kuolaten mun aerobikattuu kroppaa.
- Seuraamme jossain määrin
Linda Lajo kirjoitti:
Pökäle! Hyi olkko! Mää en tuost syyst justiinsa ui ollenka altais. Maauimala on ihan eri juttu, siel mä nautin ko miehet kattoo kuolaten mun aerobikattuu kroppaa.
Seuraamme jossain määrin tilannetta, mutta epäilen että tuollainen yläosattomuus ei vielä sovi suomalaisiin uimahalleihin. Tämä Tanskan mallikin on vain kokeiluasteella, enkä usko että aika on vielä kypsä tuollaisen leviämiseen. Meidän kuitenkin täytyy ottaa huomioon myös muut asiakkaat, joiden joukossa on lapsiakin.
Täytyy myös vielä todeta että tälläisiä toiveitakaan meille ei ole tullut vielä yhtään. - Uimahallin valvoja
Seuraamme jossain määrin kirjoitti:
Seuraamme jossain määrin tilannetta, mutta epäilen että tuollainen yläosattomuus ei vielä sovi suomalaisiin uimahalleihin. Tämä Tanskan mallikin on vain kokeiluasteella, enkä usko että aika on vielä kypsä tuollaisen leviämiseen. Meidän kuitenkin täytyy ottaa huomioon myös muut asiakkaat, joiden joukossa on lapsiakin.
Täytyy myös vielä todeta että tälläisiä toiveitakaan meille ei ole tullut vielä yhtään.Olemme saaneet paljon naisilta tämänsuuntaisia pyyntöjä. He kysyvät että miksi emme saa uida samanlaisessa asussa kun miehetkin?
Kyselijöitä on laidasta laitaan, siis ihan 18-50 vuotiailta. Sitä vanhemmat eivät ole vielä osoittaneet kiinnostusta.
Asiaa selvitellään ja tilannetta tarkkaillaan. Voi olla että tulevaisuudessa uidaan kokonaan ilman vaatteita, who knows?
Terv. Valvoja - Täällä ainakaan
Uimahallin valvoja kirjoitti:
Olemme saaneet paljon naisilta tämänsuuntaisia pyyntöjä. He kysyvät että miksi emme saa uida samanlaisessa asussa kun miehetkin?
Kyselijöitä on laidasta laitaan, siis ihan 18-50 vuotiailta. Sitä vanhemmat eivät ole vielä osoittaneet kiinnostusta.
Asiaa selvitellään ja tilannetta tarkkaillaan. Voi olla että tulevaisuudessa uidaan kokonaan ilman vaatteita, who knows?
Terv. ValvojaEi pidä paikkaansa täällä ainakaan, että kyselyitä olisi tullut. En uskokaan että suomalainen nainen tuohon helposti lähtisi suuntaa näyttämään, ainakaan näin pienellä paikkakunnalla.
- Repe Lonsilta
Taidan alkaa harrasteleen sitte uimista hallissa. Ei tarvi enää tissi-videoita kotona tuijotella. Saa live-esiintymiset uimahallislipun hinnalla. Se on tälläselle työttömälle , eronneelle miehelle ilo tuo uudistus
Tuollahan maauimalassa ja saaressa uimassa yläosattomia naisia kesällä vallan vähän on näkysällä ,vaikka ihan vapaasti uida saisivat tisut paljaina..Meille miehille se passaisi oikein mainiosti . Joutuisimme kyllä vaan aurinkoa ottaa selälle ??
- Sokea(ko)
keke1 kirjoitti:
Tuollahan maauimalassa ja saaressa uimassa yläosattomia naisia kesällä vallan vähän on näkysällä ,vaikka ihan vapaasti uida saisivat tisut paljaina..Meille miehille se passaisi oikein mainiosti . Joutuisimme kyllä vaan aurinkoa ottaa selälle ??
Enä ole ikinä nähnyt maauimalassa yläosattomia naisia. Saarien rannoilla niitä kyllä on jokunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294