Kerrot tuolla alempana jehovantodistajuudesta näin:
"Alat kohta ymmärtämään jos olet ajattelevainen tarkistat Raamatusta kaikki läpi käydyt asiat.Pyydä perustelemaan kaikki asiat.Kyllä ne osaa ja saat varmasti vastauksen."
Voisitko Matias pitää minulle tutkistelua tällä palstalla?
Voisimme aloittaa sellaisen kysymyksen tarkastelusta, että miksi jehovantodistajat saavat käyttää lääketieteellisissä hoidoissa pilkottuja verivalmisteita, mutta eivät saa luovuttaa verta. Minusta se on erittäin itsekästä toimintaa, eikä edusta Jeesuksen mallia mistään kohtaa (muistaen myös, että noiden pilkottujen valmisteiden valmistamiseen menee verta moninkerroin enemmän kuin tavallisessa verensiirrossa), mutta koska sinä varmasti osaat minua auttaa tässä kysymyksessä, niin odottelen vastaustasi.
Raamatunpaikat tietenkin olisivat mainio todistus kyseisen toiminnan raamattuun perustumisesta. Jehovantodistajathan kertovat että k a i k k i oppinsa perustuvat vain ja ainoastaan raamattuun, joten tämäkin sieltä varmasti löytyy.
Kysymys M.a.t.i.a.k.s.e:lle
7
461
Vastaukset
- jatkoa...
Voisiko Matias myös kertoa miksi plasma on kielletty? Käsittääkseni se sisältää lähes pelkkää vettä ja ainesosia jotka ovat sallittuja?
Entä miksi valkosolut ovat sallittuja elinsiirron ja äidinmaidon mukana (tulee väkisinkin), mutta eivät muuten? Eikö myös Jt vauvojen imettäminen ja elinsiirtojen ottaminen tulisi kieltää?
Jos maailmassa olisi vain Jehovan todistajia, niin mistä otatte sallitut verenosat tarvittaessa, jos verenluovutus on syntiä?
Sallittujen osien saaminen edellyttää verenluovutusta, ja jos se on syntiä, niin te ette saa ottaa mitään osaa verestä.
Vasta oli juttua lehdessä kun nuori vaimo ja 2 vauvan äiti kuoli synnytyksessä, kun kieltäytyi verensiirrosta. Sitäkö Jehova halusi että lapset jäivät ilman äitiä? Millaisia ajatuksia asia herättää? - koo.koo
No, vilpitön Lapinmies. Missäs Raamatun kohdat viipyy? Vai joko pää vilahti piiloon kuin kuukkelilla konsanaan (vai oliko se miurami).
on surkea tämä suomi24.Jos nettiyht.katkeaa ja käynnistät uudelleen nii kirjoittamani viesti häviää kun kirjaudun uudelleen.Taas meni viesti hukkaan.palaan asiaan illalla.En viitsi kirjoittaa jatkuvasti uudelleen samaa asiaa.
No kopioi kirjoituksesi ennenkuin lähetät sen, niin et menetä hela hoitoa. Eli maalaa teksti hiiren oikeaa näppäintä pohjassa pitäen, aseta kursori maalatun tekstin päälle ja paina hiiren oikeaa näppäintä, tämän jälkeen valitset kohdan kopioi. Nyt olet kopioinut kirjoittamasi tekstin, jonka saat liitettyä mahdollisen katoamisen varalta viesti-osioon painamalla hiiren oikeaa näppäintä viestin kirjoitus-osiossa ja valitsemalla toiminnon --> liitä.
- kopsata.
Kokeileppa copy pastata se viesti ennen lähetystä. Siis "vedät hiirellä tekstin siniseksi" ja painat ctrl ja sen jälkeen c.
Jos viesti katoaa lähettäessä, niin saat sen takaisin seuraavaan vastausyritykseen kun painat sitten ctrl ja v. Näin sinun ei tarvitse kirjoittaa viestiä uudelleen alusta. t-i-u-k-u kirjoitti:
No kopioi kirjoituksesi ennenkuin lähetät sen, niin et menetä hela hoitoa. Eli maalaa teksti hiiren oikeaa näppäintä pohjassa pitäen, aseta kursori maalatun tekstin päälle ja paina hiiren oikeaa näppäintä, tämän jälkeen valitset kohdan kopioi. Nyt olet kopioinut kirjoittamasi tekstin, jonka saat liitettyä mahdollisen katoamisen varalta viesti-osioon painamalla hiiren oikeaa näppäintä viestin kirjoitus-osiossa ja valitsemalla toiminnon --> liitä.
Kiitti vinkistä.Olen surkea näissä tietokone asioissa.kopsaan vinkkisi.Nyt lähden asioille.
kopsata. kirjoitti:
Kokeileppa copy pastata se viesti ennen lähetystä. Siis "vedät hiirellä tekstin siniseksi" ja painat ctrl ja sen jälkeen c.
Jos viesti katoaa lähettäessä, niin saat sen takaisin seuraavaan vastausyritykseen kun painat sitten ctrl ja v. Näin sinun ei tarvitse kirjoittaa viestiä uudelleen alusta.Kiitos vinkistä.Yritän olla enää hukkaamasta textiä.Harmittaa kun saa kaiken valmiiksi ja sitten kaikki kirjoittaminen menee hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955