karaokessa. Teksi mieli laulaa niitä, mut eihän sieltä löydy kun viidestoista yö ja Syksyn sävel. Yks helmi on sentään Pyhä toimitus, jonka oon saanu laulaa pari kertaa.
Juicen biisejä vähän
4
398
Vastaukset
- Alfa Romeo & Julia
Mm. Rakkauden ammattilainen, Juankoski jne, Jyrki-boy, Pienestä pitäen, 15. yö, ynnä muita löytyy meidän lähiökapakan/-karaoken listoilta. Ne on jo laulettu "muutamaan" kertaan, joten uusimista kaipaisi tuokin lista.
- hjdhd
biisin Eilen hän kertoi. Karaokessa siis.
- Testattu on
Joskus on tullu vedettyä "lääninkomanshi" ja "syvästi ori huokaa", ilman taustamusiikkia tosin. En tiedä oliko muilla hauskaa mutta itseäni viihdytti :)
- epe62
vetästiin velipojan kans joskus yhellä tanssilavalla juhannuspäiväkaraokessa, Aurinko on typerä, ilman taustoja. Meillä oli ainaki lystiä ja muistaakseni jopa taputettiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368