Muuto edes

Isorynttäne

gyl nmää nmuutan Ruotsihi täält raumalt siel saa uida uimahallihis ilma tisliivei olis se gomia ko meil Raumal sais ja uisgendel sillai.

12

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimahallin valvoja

Asiahan on nyt näin että emme ole vielä tehneet päätöksiä suuntaan tai toiseen. Kuuntelemme kokoajan asiakkaidemme mielipiteitä ja toivomuksia on tullut paljon että saisi uida pelkällä bikinin alaosalla. Jos me päädymme tähän ratkaisuun niin pakollista se ei tietenkään ole. Jokainen päättää itse laittaako yläosan vai ei.

Terv. Uimahallin valvoja

• kyl määkin sinne voisin tulla

jos joku niin kovin ilahtus minun söpöstä kropastani. Joo, mutta ikärajoitus tuohon ylä-osattomuuteen kyllä pitäs lailla saada voimaan.

Eli itsekin neitokaisena totean sen, että nuoria ja keski-ikäisiä naisia ylä-osattomissa varmaan paikalle eniten saattais tullakin.

Mutta kukaan ei kyllä katsoisi joitain yli 50v--------------- ja siitä eteenpäin. Jotain kamalia riippurintoja, yök!!!

Ajatus suorastaan puistattaa. En ikinä anna itselleni tapahtua noin!!!

Liikkukaa naiset ja pitäkää kunnostanne huolta ja syökää terveellisesti kun vielä on mahdollisuus.
      Ehkä tämä on nuorehkon naisen kauhu-ajatus, mutta mua tosiaan kauhistuttaisi nähdä vanhoja ja rupsahtaneita mummeleita ylä-osattomissa. Kauheaa!

Arvostan ikää ja elämänkokemusta vanhoilla ihmisillä, mutta ikäraja pitäisi olla tuollaiseen ylä-osattomuuteen. Joo!

• Eino Nakunen

Se oli hyvin sanottu. Meillä miehillä tulee olemaan vielä paljon iloa teistä.

• äijä

Hyi snuun giältäs. Isorynttäne! Ei rinuleist noin praakkat. San enne isorintane taik isotissine.

• Pappa Syväraumasta

Kyllä tulee olemaan yhtä kauhia tilanne ku Syvärillä aikoinas kun lottien kanssa samaan saunaan jouduin. Toinen toistaan terhakampia tissejä ympärillä. Heitä siinä siinä sitte rauhallisena löylyjä, kun et erottanu mikä oli löylykauhan kahva ja mikä oma______.
      Nykyjäs pummpu jo niin huono, että ei mieluusti uimahlleihin yläosattomis liikkuvaa naisväkeä. Saattaa tulla rytmihäiriöö kun siellä seassa kroolaan...

• Minäkin alkaisin useammin uimahallissa käydä ..
        Aika lemppari juttu olis

• upee homma

Viime viikolla poikkesin pappan luona. Ihmettelin onko vanha mies seonnut: siellä pienessä yksiössä vanhat uimahousut jalassa ja heilutteli käsiään kuin hollantilainen tuulimylly konsanaan.

Kyselin että joko lääkkeet taas loppu. Ei ollut vaan kertoi virittelevänsä vanhaa harrastustaan, uimista. Kyselin että kuinkas pumppu kestää. Vastasi vaan, että on vertynyt paremmaksi.

Ja tänään hokasin syynkin uinti-innostukseen. On se vaan hieno homma kun ikämiehet yhtäkkiä nuorenee. Topless-buumi tekee ihmeitä.

• kalle kappelinluhdasta

munkin pappa on aika viriiliä sorttia vaikka on jo melkein 80wee. saanut jopa lääkäriltä viegra reseptin ja mummon mielestä kykenee vielä ihan hyvin petihommiin.

• meikkus
        kalle kappelinluhdasta kirjoitti:

munkin pappa on aika viriiliä sorttia vaikka on jo melkein 80wee. saanut jopa lääkäriltä viegra reseptin ja mummon mielestä kykenee vielä ihan hyvin petihommiin.

Hieno homma. Kuule samaa ikäluokkaa minunkin pappani.

• pappa´s
        kalle kappelinluhdasta kirjoitti:

80 vuotias sänkyhommassa, tuskinpa!

• Tohtori Ruuthi
        pappa´s kirjoitti:

80 vuotias sänkyhommassa, tuskinpa!

Taidatkin olla melkoinen ikärasisti. Kuvitteletko seksin olevan nuorison yksinoikeus? Kuvitteletko että pumppuhommat loppuvat 30:een ikävuoteen? Kuvitteletko ettei vanhempi enää kunnolla pysty uittamaan uppotukkia?

Nykynuorisolla on varsin omituisia käsityksiä ikääntymisestä. Ihan kuin ei ikäihmisellä enää olisi oikeuksia täysipainoiseen elämään.

• Pappa Syväraumasta
        Tohtori Ruuthi kirjoitti:

Taidatkin olla melkoinen ikärasisti. Kuvitteletko seksin olevan nuorison yksinoikeus? Kuvitteletko että pumppuhommat loppuvat 30:een ikävuoteen? Kuvitteletko ettei vanhempi enää kunnolla pysty uittamaan uppotukkia?

Nykynuorisolla on varsin omituisia käsityksiä ikääntymisestä. Ihan kuin ei ikäihmisellä enää olisi oikeuksia täysipainoiseen elämään.

Terveet elämäntavat ja kohtuudella kirkasta viinaa. Ei olutta eikä mitään makeita litkuja. Kovat löylyt kahdesti viikossa. Läskisoosia ja keitinpottuja. Siinä ne mieskunnon salaisuudet. Tahtoo vaan nuo vnhaintansseista yhyttämäni naiset väsyä ennen minua. Siksi olen jo joutunut nuorempiin ikäluokkiin siirtymään. Lääkärikin sanoi, että 76 vuotias on vielä nykyjäs nuori. Myös petihommissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe