Hei, kertokaahan kokemuksia k.o lääkkeestä erityisesti psorin / ppp:n hoidossa! Tuliko pahoja sivuvaikutuksia? Olen aloittamassa kuurin pikapuoliin.
Sandimmun-kokemuksia?
3
721
Vastaukset
- arska_^_82
moro!
on tullut testattua sandimmun, on tehokas lääke ja iho alkoi paranemaan 3vkon sisällä niin että huomasi.sivuoireet olivat pahoinvointi kuten yleensä ja verenpaine nousi, mutta eipähän tarvinnut urheilla! =) pieniä vaivoja siististä ihosta! - ykä II
Minulla on menossa kuudes paketti Sandimmunia. Pitää psorin kurissa muttei paranna. Kerran kuussa tulisi käydä labrakokeissa, ettei tule ikäviä yllätyksiä maksan taholta.
Olen käyttänyt myös Trexan/foolihappo-hoitoa. Aloitan sen nyt uudelleen. Trexan on myös salpaaja jonka käyttöä tulee tarkasti seurata. Yksi tbl/vko ja seuraavana pnä foolihappokapseli. - mykkä
olo on kuinhelvetin tulessa tutina ja vapina tähtiä näkyy ja verenpaine huipussa kivut ei häviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096