Suomi-Kanada

nikke..

0-17. Ei tällaisia pelaajia pitäisi päästää ulkomaille haahuilemaan.

6

1404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäiskä

porukka Kanadalla kasassa! On näyttänyt suvereenisti rökittävän kaikki isoilla maalieroilla. Jännittävä nähdä finaalipelissä, vastassa luultavammin USA. Onhan siellä materiaalia mistä valita pelaajia, erilailla kuin Suomessa. Ja kiekkokulttuurikin hieman eritasolla.

• vastus

Naisten puolella, varsinkin juniori ikäisissä. esim: kanukeilla on niin laaja materiaali pohja, et ei niitä noin vaan vielä pystytä haastaa, siellä ala aste ikäiset tytötkin ovat jo jääkiekko luokilla kouluissaan et ei ihme että taso on noin kova. Naisissa Suomi tulee tämän kevään MM- kisoissa horjuttamaan mahtimaiden ylivaltaa kun Suomellakin alkaa olee täys ammattilaisia ulkomailla, odotan Suomelta finaali paikkaa kevään kisoissa!

• finhockey<3

Häpäsy !! Se, että joku SM-liigassa häviää suurinumeroisesti on pientä verrattuna siihen että jokkut kehtaa lähtee maailmalle pelleileen ja nolaan koko jääkiekon maineen !! Jos tappara pilaa naisten SM-liigan maineen ni se on pientä tähän verrattuna!! HÄVETKÄÄ!

• mä vaan

joo,satuin vahingossa löytämään N-18 MM-kisojen kanadan sivut ja katsoin Netti-tv:n kautta 3:n erän,karutonta katsottavaa.Suomen puolustajat kuin paperia ja pahasti jäljessä,vauhti ei riitä.Suomen maalivahti teki varmasti parhaansa joten pää pystyyn,ei voi sinua häiriöstä syyttää,siellä oli kyllä upeitä torjuntoja,jotka selostajakin huomasi.katselin vielä tilastot.Suomella laukauksia kanadan maaliin 1erä 2kpl,2erä
        0kpl,3erä 4kpl.Joten kaikki kunnia suomen maalilla pelanneelle teit urotyön ja pelasit pelin loppuun.Tasoero todella suuri, mutta tästä vielä noustaan :=)

• mä vaan
        mä vaan kirjoitti:

joo,satuin vahingossa löytämään N-18 MM-kisojen kanadan sivut ja katsoin Netti-tv:n kautta 3:n erän,karutonta katsottavaa.Suomen puolustajat kuin paperia ja pahasti jäljessä,vauhti ei riitä.Suomen maalivahti teki varmasti parhaansa joten pää pystyyn,ei voi sinua häiriöstä syyttää,siellä oli kyllä upeitä torjuntoja,jotka selostajakin huomasi.katselin vielä tilastot.Suomella laukauksia kanadan maaliin 1erä 2kpl,2erä
        0kpl,3erä 4kpl.Joten kaikki kunnia suomen maalilla pelanneelle teit urotyön ja pelasit pelin loppuun.Tasoero todella suuri, mutta tästä vielä noustaan :=)

kirjotus virhe...siis häviöstä voi syyttää.....

• Tarkennus

Vähän aikaa ihmettelin mikä peli tää on mutta kyseessähän oli siis 18vuotiaiden peli.

P-Amerikkalaisten materiaalin laajuus on kyllä järisyttävää junnuissa. Näkyy niin pojissa kuin tytöissäkin, valitettavasti vaan aika pahasti tällä kertaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe