Kauppojen pienin koko 32 ja lastenosaston 152-158 ovat aivan liian isoja. Takapuolesta ja reisistä varsinkin.
Ihan tavalliset mustat housut, vähän levenevät lahkeet pitäisi saada. Eipä kangasta paljoa kuluisi, lantio 75cm eikä takapuolta oikeastaan yhtään ja todella ohuet jalat.
Osaako kukaan arvioida (suunnilleen) hintaa?
Housujen teetätys
2
615
Vastaukset
- ja sen hinta
Suunnilleen - hinta-arvion saat kun otat puhelimen käteen ja soitat jollekin paikalliselle ompelijalle. Perushousujen hinta kankaineen liikkuu luultavasti jossain 50-100 euron tuntumassa. Kankaan osuus teetettyjen housujen hinnasta ei ole se isoin osuus (ja sama pituus niihin menee vaikka kapeat olisikin) vaan kaavoituksen ja työn osuus on isompi.
Jos halvalla haluat päästä niin opettele itse ompelemaan, valmiita kaavoja saa huokeasti käsityölehdistä ja niistä muokkaamalla saat ihan kelpo housut.- sun kanssa
olen pienikokoinen nainen. Jo vuosia olen ommellut housuni itse. Ensinnäkin säästän aika suuren määrän rahaa. Ja ennenkaikkea ne istuvat. Yhdet hyvät kaavat riittävät. Ilmettä saat erilaisilla soljilla, napeilla jne. Hankalin kohta on selkäesti vetoketjun ompelu. Nyt se jo toki sujuu, mutta älä lannistu. Ompelu voi olla hauskaa. Saat nopeasti valmista. Äsken ompelin itselleni valkoiset pellavahousut kesäksi. Kangas maksoi hiukan alle 20 euroa. Kaupasta samanlaisista olisin maksanut 50-130 euroa riippuen myyntipaikasta. Nyt jäi vielä kenkiin rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219