Housujen teetätys

saanahelinä

Kauppojen pienin koko 32 ja lastenosaston 152-158 ovat aivan liian isoja. Takapuolesta ja reisistä varsinkin.

Ihan tavalliset mustat housut, vähän levenevät lahkeet pitäisi saada. Eipä kangasta paljoa kuluisi, lantio 75cm eikä takapuolta oikeastaan yhtään ja todella ohuet jalat.

Osaako kukaan arvioida (suunnilleen) hintaa?

2

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sen hinta

Suunnilleen - hinta-arvion saat kun otat puhelimen käteen ja soitat jollekin paikalliselle ompelijalle. Perushousujen hinta kankaineen liikkuu luultavasti jossain 50-100 euron tuntumassa. Kankaan osuus teetettyjen housujen hinnasta ei ole se isoin osuus (ja sama pituus niihin menee vaikka kapeat olisikin) vaan kaavoituksen ja työn osuus on isompi.

Jos halvalla haluat päästä niin opettele itse ompelemaan, valmiita kaavoja saa huokeasti käsityölehdistä ja niistä muokkaamalla saat ihan kelpo housut.

• sun kanssa

olen pienikokoinen nainen. Jo vuosia olen ommellut housuni itse. Ensinnäkin säästän aika suuren määrän rahaa. Ja ennenkaikkea ne istuvat. Yhdet hyvät kaavat riittävät. Ilmettä saat erilaisilla soljilla, napeilla jne. Hankalin kohta on selkäesti vetoketjun ompelu. Nyt se jo toki sujuu, mutta älä lannistu. Ompelu voi olla hauskaa. Saat nopeasti valmista. Äsken ompelin itselleni valkoiset pellavahousut kesäksi. Kangas maksoi hiukan alle 20 euroa. Kaupasta samanlaisista olisin maksanut 50-130 euroa riippuen myyntipaikasta. Nyt jäi vielä kenkiin rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe