Luulisi Britneyn pystyvän kadota julkisuudesta. Hän pystyisi siihen, mutta ilmi selvästi haluaa, että paparazzit seuraavat häntä joka paikkaan, jotta hänen läheisensä kärsisivät.
Mun puolesta Britney saisi kadota kokonaan. Tai tehdä Polanskit. Eli USA:sta kokonaan pois, muuten joutuisi pakkohoitoon heti. Roman Polanski on asunut Ransassa jo monia vuosia.
Okei Polanskin juttu on hieman isompi, kuin ton pässin blondin.
Britney selvästi nauttii tilanteesta.
Nykeyisestä.
2
239
Vastaukset
- MITÄ IHMETTÄ!
sinä täällä jatkuvasti aukaiset uusia keskusteluja yksinäsi, eikö yksi keskustelu riitä samasta aiheesta!!!???? Vai onko niin ykstoikkonen oma elämä, että pitää elämäntehtäväkseen ottaa suomi24 keskustelut 24/7.
- jos kukaan muu ei.
Tämä palsta on varmaan "kuollut" seuraavan albumin ilmestymiseen saakka. Tosin siinä voi mennä aikaan, jos Britney "Vihaan paparazeja" kulkee sen yhen paparazzin kanssa pitkin maita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214