soittaessa kuulen vastapuolen ja vastapuoli näkee ja kuulee minut, mutta itse näen vain oman kamerani lähettämää kuvaa itsestäni?
Miksi vain oma kuva
6
770
Vastaukset
- veppi kam.
Menehän katsastamaan skype Työkalut->asetukset ->video. Sieltä voisi ehkä löytyä apuja.
- lerdu
ei vain löydy asetuksia samaan vikaan. Katsottu kymmeniä kertoja.
- jellovi
silä vastapuolella kamera, ja onko se päällä ja sallituna sulla.
- kanelix
mulla on sama ongelma: kaikki asetukset on käyty läpi, kokeiltu on useassa eri nettiyhteydessä, joten sen hitaudestakaan ei ole kiinni. on kokeiltu usean eri soittajan kanssa ja aina on heillä ollut video sallittu ja kaikki pitäisi olla kunnossa. edelleenkään en vaan näe kuvaa! videonäppäreitä voin ottaa, mutta liikkuvaa kuvaa ei vaan tule. kone on lg:n kannettava jossa on kiinteä webkamera.
- kanelix
mulla on sama ongelma: kaikki asetukset on käyty läpi, kokeiltu on useassa eri nettiyhteydessä, joten sen hitaudestakaan ei ole kiinni. on kokeiltu usean eri soittajan kanssa ja aina on heillä ollut video sallittu ja kaikki pitäisi olla kunnossa. edelleenkään en vaan näe kuvaa! videonäppäreitä voin ottaa, mutta liikkuvaa kuvaa ei vaan tule. kone on lg:n kannettava jossa on kiinteä webkamera.
- kanelix
tökki yhteys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209