Nyt olisi vimmattu tarve saada hyvää vanukasta ilman liivatetta esim. mansikoita tai vatuista. Ja mitenköhän?
Vanukas ilman liivatetta marjoista
7
1345
Vastaukset
- hyytelösokeri
hyytelösokeri
- Utelias Ilmari
helpoiten, käyttämällä hyytelöintiin Agar Agaria, se on, ellet tiedä, merilevävalmiste ja sitä pitäisi löytyä myös jauheena.
- samaa ainetta
Eikös hyytelösokerissa ole samoja aineksia kuin liivatteessakin ja halu oli tehdä ilman liivatetta..
- ei todellakaan ole.
samaa ainetta kirjoitti:
Eikös hyytelösokerissa ole samoja aineksia kuin liivatteessakin ja halu oli tehdä ilman liivatetta..
Liivate on eläinten ruhoista. Hillosokeri on täysin kasviperäinen.
- elivii
ei todellakaan ole. kirjoitti:
Liivate on eläinten ruhoista. Hillosokeri on täysin kasviperäinen.
Kuten myös hyytelösokerikin on kasviperäinen. Se on tehty pektiinistä jota on esim. puolukassa paljon silloin kun se ei ole vielä aivan kypsä. Liivatetta en itse käytä koska inhottaa ajatus nautaeläinten kalvoista.
- kanssa ei
elivii kirjoitti:
Kuten myös hyytelösokerikin on kasviperäinen. Se on tehty pektiinistä jota on esim. puolukassa paljon silloin kun se ei ole vielä aivan kypsä. Liivatetta en itse käytä koska inhottaa ajatus nautaeläinten kalvoista.
sovi hyytelösokeri. Näin muistaisin, että lukee paketin kyljessä. Siis, jos meinaat tehdä jotain vanukasta mihin sisältyy maitoa tai kermaa.
- Nimetön
kanssa ei kirjoitti:
sovi hyytelösokeri. Näin muistaisin, että lukee paketin kyljessä. Siis, jos meinaat tehdä jotain vanukasta mihin sisältyy maitoa tai kermaa.
käytetään maizenajauhetta. eli maissista peräisin olevaa tärkkelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295