Voiko Hollannissa vesijohtovettä juoda normaaliin tapaan? Entä Pestä esimerkiksi hampaat? Muuten veden laatu?
Hollanin vesijohtovesi?
7
5371
Vastaukset
- voivoifg
nää on just suomalaisten kysymyksiä. Luullaan että suomessa vain voi jouda vettä suoraan hanasta. Ja vaikka hampaasi pesisit nokian paskavedellä niin siitä et jallaa saa.
- siellä asunut
Voi käyttää vettä ihan huoleti.
- FlyingDutch
Entä miten on liikkumisen kanssa uskaltaako yksin lähteä myöhään illalla lenkille?
- uskalla
Ei uskalla, 10metriä hotellista ja sinut on ryöstetty pumpattu täyteen huumetta...Luulen että kannatta vaan pysyä ihan koti-oloissa. Käy Esson baarissa kaljalla......
Eli, kerro nyt perkele mihin päin hollantia olet menossa yms......Sama kun joku hollantilainen kysyy sulta että voiko suomessa käydä illalla lenkillä. - Jäitä hattuun
uskalla kirjoitti:
Ei uskalla, 10metriä hotellista ja sinut on ryöstetty pumpattu täyteen huumetta...Luulen että kannatta vaan pysyä ihan koti-oloissa. Käy Esson baarissa kaljalla......
Eli, kerro nyt perkele mihin päin hollantia olet menossa yms......Sama kun joku hollantilainen kysyy sulta että voiko suomessa käydä illalla lenkillä.Tää palstahan on varattu Tyhmille Kysymyksille!
Salaa olen kyllä aika samaa mieltä kanssasi...
- Anonyymi
Tyhmiä kysymyksiä ei ole, vain typeriä vastauksia.
- Anonyymi
Tietenkin voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259