Olen vasta nyt alkanut kattomaan näitä X-fileseja ja olen kovasti innostunut sarjasta. Alkupuolella jäi välistä jaksoja paljon, mitä nyt joitakin satunnaisia jaksoja näin ensimmäisistä tuotantokausista kun niitä löyty videoilta. Isommat sisarukset oli niitä nauhotellu ku kolmoselta tuli joskus vuonna nakki X-files maraton. Tiiän suurinpiirtein ton koko sarjan juonen, mutta voisitteko selventää mulle vähän tota. Oon yrittäny kattoa eri nettisivuilta mutta mun englannin kielen taidoilla ei ihan kaikkea tajua kun tuo sarja on muutenkin niin koukeroinen. Jos voisitte selvittää tarkalleen että miksi just sen Mulderin pikkusisko otettiin? Käsittääkseni sen Mulderin isä sai päättää kumpi niistä viedään tms. ja se valitsi Samanthan. Ylipäätään kaikki tieto mitä voitte antaa tosta pääjuonesta otetaan vastaan hyvin kiitollisena!
Alkeellisia kysymyksiä...
Miss Thing
2
837
Vastaukset
- hymänöidi
http://netti.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm
Tuolta löytyy kaikenlaista salkkareista suomeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056