Onko kukaan täällä kuullut Princen uutta F.U.N.K.-biisiä? Minusta aivan loistava Old School-Prince biisi. Tämä kappale viimeistään todistaa, että huolimatta iästään Prince on silti vieläkin kova funkmies. Prince laulaa biisissä Camille-äänellä, joka oli iloinen yllätys. Tämän uutuuden pystyy kuuntelemaan Youtubessa, vaikkakin vain remixinä, joka eroaa alkuperäisestä siten, ettei siinä ole Camillea, vaan se on korvattu tavallisella Princen äänellä.
Tietääkö muuten kukaan, ilmestyykö tuo biisi vielä levylle? Minusta nimittäin parasta Princeä vuosiin.
Princen uusi single
4
396
Vastaukset
- Mr. Goodnight
...marraskuun puolestavälistä... silloinhan sen pysty nappaamaan sieltä. Nyt ostettavissa iTunesisita...
- keetaz
Voisitko kertoa tietämättömälle, mitä Camille-ääni tarkoittaa? :)
- jukka
"Camille-ääni" on studiotekniikalla mahdollistettu/toteutettu Princen ääni. Prince on nopeuttanut alkuperäistä lauluraitaansa, jotta se kuulostaisi naiselliselta. Kyseessä ei siis ole mikään nykyajan mauton autotune-kikka, vaan suoranaista äänitystekniikallista neroutta! 80-luvulla (vuoden 1987 aikoihin) Prince suunnitteli julkaisevansa levyn tällä Camille-äänellä. Suunnitelma ei toteutunut, mutta upeita Camille-biisejä julkaistiin legendaarisella Sign o' the Times -tuplalevyllä. Tsekkaa vaikka biisit Housequike, If I Was Your Girlfriend ja Strange Relationship. Mahtavaa!
- tilt
Tässä näyte Camille-äänestä:
http://www.dailymotion.com/relevance/search/prince if i was your girlfriend/video/xynoi_prince-if-i-was-your-girlfriend_music
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164