VALKOISET SIIVET

♥OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO♥

Minä puristin häntä syliini
Puristin kuin olisin
itsekin ollut hukkumassa

Sen hartiat oli kivusta
kovat ja jäykät
ja kuitenkin ne liikkuivat -

suru tahdissa

Minä vihaan - vihaan - vihaan -
se toisteli ja minäkin vihasin

Vihasin niin että siinä hetkessä
olin musta lintu

Syissäni valkoinen kyyhky -
ja silmissäni sen
verinen rinta joka pulppusi

Näin kaunis ei saa rikkoontua

Ja taas minä vihasin -
ja rakastin

Rakastin ja rakastin

Kunnes tuli hiljaisuus

Hiljaisuus -
jonka voi vain valkoiset siivet tuoda

Ja minä tiesin -

Rakkaus oli voittanut

♥OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO♥

20

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

Tästä oli puhe ja nyt sen laitan, kun en varmaan aamulla ehdi.

Nyt goizaan,,,:)

• sanoa

kasvotusten hänelle, josta erkanit.

• *MURUKULTA*
        sanoa kirjoitti:

kasvotusten hänelle, josta erkanit.

Runoni on täysin fiktiivinen.
        Niin kuin olen sanonut, ne vain alkaa tuleen jostain, myös tämä lähti niin rakentuun.
        Alussa en tiennyt miten lopussa tulee käymään, siis miten kirjoitan.
        Tunteet on olemassa aina, mutta tarinat on pääsääntöisesti keksittyjä.

Kiitos kommentistasi ja mukvaa sunnuntaita! :)

• *Rakkaudenlahja*

tämä on sanoin kuvaamattoman kaunis jossa on paljon rakkautta.Sinulla on ihana sydän josta tulevat kauniit runot.Runosi lohduttavat ja tuovat iloa sydämen suureen ikävään.Kiitos!Lämmin halaus!

• *MURUKULTA*

Voi sinun sanojasi! ♥

Olet aina niin ihanan lämmin ja herkkä!
        Minulla tulee mieleen sinusta Keiju! :)

Elämä välillä laittaa palikoita uuteen järjestykseen,
        Se on kuitenkin, sitä eteenpäin menoa, vaikka sydämeen kuinka sattuisi. :\

Kiitos R_lahja palautteestasi ja mukvaa sunnuntaita ja enkeleitä! :D

• Margitta

Kiitos aamuusi hymyilen.
      Rakkaus.
      Se on kaiken ydin.

• *MURUKULTA*

Välillä sitä joutuu kasvotusten elämän kipupisteiden kanssa.

Jos on vieressä, melkein on toivottomassa tilassa, kun haluaisi auttaa,,,sattuu itseenkin 'melkein' yhtä paljon..
        Silloin ei auta kuin rakastaa, antaa sisältään kaiken lempeyden ja ymmärryksen.

Ja niin kuin aina, aika tulee viimein ja ottaa kädestä, hoivaa loppuun ja antaa uuden elämän.

Aivan Gitta, rakkaus ON kaiken ydin! :)

• padme_amidala

huomaan kyllä yhteneväisyyttä 'pieni jolla on suuri sydän' runon kanssa, mutta Murumaisella otteella kuljetat lukijan rakkauden eteerisiin atmosfääreihin, joissa on sanoinkuvaamattoman ihana tunnelma.
      Kiitos ihanasta aamun lukuhetkestä :)

• *MURUKULTA*

Eiköstä vain! Minusta on aina kiinnostavaa kun jotain tälläistä tapahtuu. Kuinka prosessi lähtee oikein liikkeelle, kuinka energiat kohtaa, mikä tarkoitus jne.
        Mutta kun henkistä kasvuakin 'harrastaa', ei sinänsä ole minulle ihme, mut ehdottomasti ja juuri siksi, mielenkiintoista! :)

Aamu mennyt kivasti kurssilla, maalatessa tuossa muutamia kupposia ja muita kipposia
        Silkkaa vettä taivas ruutaa nyt sitten, että hyvästi lumet...mitkä lumet? Nii-ih.. :[

• Rakkauden sylissä
      paranee haavoittunutkin.
      Rakkaus voittaa vihan.
      Rakkaus vihalle
      vastamyrkky.
      Runosi on Kaunis!

• *MURUKULTA*

Kurkkasin linkkiäsi hieman ja huomasin, että meillä on paljon yhteistä puuhaa ja mielenkiintoa samoihin juttuihin! :)
        Taidetaan olla samanlaisia taiteilija sieluja, etsimässä ja näkemässä kaikkea kaunista,
        tuhisemassa joka nurkassa jotakin, jos ei muuta, niin kirjaläjän keskellä.. :D
        Pahus vain, kun tuo aika on rajallista, eikä ehdi kaikkea mielenkiintoista ehtiä tehdä,,,,, :] Juuh!

Niih, tuosta rakkaudesta, ei ole muuta keinoa, kuin koittaa rakastaa viha pois.

Kaksi voimakasta elementtiä, mutta vaikka taisteleminen vihaa vastaa vie voimia, rakkaus aina voittaa.
        Lahjaksi se vahvistaa kantajaansa.

Mukava kun kävit ensivisiitillä, sydämellä ja leppoisaa iltaa! :D

• runo kosketti.

Koskettavaa myötäelämistä.
      Toivoa antavaa rakkauden voittaessa.

• *MURUKULTA*

Vihaan ja katkeruuteen on helppo mennä, se ei vaadi ihmiseltä mitään, vain auliin mielen satuttaa toista.
        Mutta rakkauteen vaaditaan jo jotain, siihen vaaditaan vahva, tunteva sydän, se antaa kantajalleen elämisen arvoisen elämän!
        Joskus elämä vain koittelee ja silloin on hyvä, että on joku, joka vahvistaa,
        sanoo että periksi ei anneta vaikka sydämeen sattuukin...

Kiitos sinulle ja Muru puhaltaa kultaista rakkauspölyä.. :¤ ... 'puuuhhh'.. nuih, ja leppoisaa iltaa! :D

• -a-a-a-tsiuuh!
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Vihaan ja katkeruuteen on helppo mennä, se ei vaadi ihmiseltä mitään, vain auliin mielen satuttaa toista.
        Mutta rakkauteen vaaditaan jo jotain, siihen vaaditaan vahva, tunteva sydän, se antaa kantajalleen elämisen arvoisen elämän!
        Joskus elämä vain koittelee ja silloin on hyvä, että on joku, joka vahvistaa,
        sanoo että periksi ei anneta vaikka sydämeen sattuukin...

Kiitos sinulle ja Muru puhaltaa kultaista rakkauspölyä.. :¤ ... 'puuuhhh'.. nuih, ja leppoisaa iltaa! :D

ja kiitos rakkauspölystä!
        Nyt sitten vain jännityksellä seuraamaan pölyn muita sivuvaikutuksia ;))
        Leppoisaa iltaa myös Sinulle Muru! :)

• *MURUKULTA*
        -a-a-a-tsiuuh! kirjoitti:

ja kiitos rakkauspölystä!
        Nyt sitten vain jännityksellä seuraamaan pölyn muita sivuvaikutuksia ;))
        Leppoisaa iltaa myös Sinulle Muru! :)

Ehkä tunnet pientä kihelmöintiä,, nipistelyä vastassa,
        Ehkä unettomuutta esiintyy sekä pientä unohtelua.
        Hajamielisyyttä jonkin verran...
        Mutta kuin lääkkeeksi onkin sitten hymyä! :) Paaaljon hymyä ja iloa! Tanssi askeleita, laulua.

Joten ällös ollos huolissas, tauti ei tapa, vain vahvistaa, sydämen vahvan siitä vain saat! :D

Pirtsakkaa aamua ja iloista alkavaa viikkoa sinulle! :)

• On hiljaisia sanoja

Tässä on luettavaa, ajateltavaa, opittavaa.
      Tässä ei ole kommenteilla lisättävää.

• *MURUKULTA*

Kauniista sanoista! :)

Hyvin vaikeaa antaa vastinetta. Sinun sanasi ovat niin täydet!

Asetan käteni yhteen ja kevyesti kumarran, Kiitos! :)

• Pekka*

Jassoo...sielläkö on mänössä kyyhkyn
      hautajaeset?.....Ja elläenpappi antaa
      viimesen voetelun?

Itellä olj oekeesti kerran elättinä kesy
      varis..."Topi"joka osas sannoo että peekka
      peekka.....mutta sitten joku vieras kissa
      tuli ja.....

Mutta jos tuo runos on sittenkii viktiivine
      niin mikäpä siinnä.....hyvin ossoot seikkaella
      mielkuvitus mualimassa.....

• *MURUKULTA*

Eppä oo oikein lukenunna tuaaskaan! Mutta ota vaik ja lukase uuvelleen voip löytee jottain aivan muut.
        Vuaan ol meilkii simmonen vares, vaik en mie muista oiskonna se puhununna, mut kesy se ainai oll.
        Enkä mie muista mihin se hävis, ku taisin olla viel niin pikkunen Muru, jot oll muut aseet piälimmäisen,
        nii ku niityn kukkaset ja keijut ja simmoset tärkeet jutut.
        Ja uaateleppa, jos ei äit ois antanna huijella misä sattuu pellol, ei näit runoloitkaa kait syntysi.
        Vuaan ol viisas ku osas kahtoo ett parrei antoo männä, on simmosl piääkopal varustettu ja viimessen ast kannust vaik mitä tekköön,,,paitti ei pahuutta.
        Sen jätti opettamat ja hyvin uoon pärjännä iliman sitä. ;)

Vuaan se on simmonen juttu et nyt mie mään saunoon ja sen seittemän työt vielä sennii piäälle niin ett mukavoo iltoo nyt ja lukaseppa vasiten uuvelleen tuo ruaapustus.. :}

• Mysteriet

Iho menee ihan väreille kun tätä runoasi lukee - mahtava!!!

Minä rakastan ja rakastan Sinun voimasanojasi - on kuin istuisin sähkölinjan päällä - rätisee... ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe