NYT MENI HERMOT!!!

KUN TUNTUU "KAIKKI" OLEVAN EKSYTYSTÄ,SAATANASTA,TAI TIES MISTÄ!!!!!!!!!MISSÄ ON RAKKAUS!MUISTAKAA ETTÄ ME OLLAAN SE KUULUISA VIIDES EVANKELIUMI MYÖS TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!

19

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nouhätä

voi höppänää:)

• tuhat ja yksi

On kai niitä paljon muitakin kirjoituksia jäänyt Raamatun ulkopuolelle !

"Me ollaan"ketkä me ?

• viides evankeliumi,kun katos ihmiset kattoo meitä,miten myö eleetään,meistä pitää huokua että meissä olisi jotain erilaista kuin niissä jotka eivät ole uskossa.

• Jeesus pelastaa

Jumala sallii sinunkin ahdistuksesi!

Olisiko aika vaihtaa uskontoa?

Raamattu on valetta, jos rukous ei auta.

Itsekin rukoilin sodatonta aikaa, ja kaikille ihmisille onnea ja terveyttä

EI AUTTANUT

SIISPÄ EROSIN KIRKOSTA 8½ VIIKKOA SITTEN.

tv: nimimerkki "Jeesus pelastaa"

• Uskottava se on.

Siihen loppu sodat, ja kaikille tuli onnea ja terveyttä.

• menin
        Uskottava se on. kirjoitti:

Siihen loppu sodat, ja kaikille tuli onnea ja terveyttä.

väärään paikkaan kutsuntoihin. Löivät Raamatun känteen ja sanoivat HAKKAA PÄÄLLE POIKA TÄÄ ON SOTAA! .....Oikeassa olivat!

• Pelastusyksikkö

minä taas koen rukousvastauksia kokoajan. nyt on TAAS niin äärettömän hyvä olla!! viime viikko ei olisi voinut paremmin mennä, vaikka etukäteen pelkäsin aivan älyttömästi! Kiitos Herralle siitä!

sinun rukouksesi eivät kohdistu aivan olennaiseen. ei onni eikä terveys (eikä raha) ihmisiä vie taivaaseen. rukoile ensiksi oman uskoontulemisesi puolesta, sen jälkeen voit rukoilla johdatusta, rohkeutta, voimaa ja rukoilla Jeesukselta siunausta lähimmäisillesi totuuden löytämiseksi.

kirkkoa et tarvitse uskossasi! minäkään en ole siihen ikinä kuulunut.

rukous voi olla ihan yksinkertainenkin, kunhan teet sen sydämelläsi.

"Jeesus, jos todella olet olemassa, anna minulle jokin merkki. anna minun kokea armosi kohdallani sillä minäkin haluan pelastua iänkaikkiseen elämään. vapauta minut kahleistani, että saisin olla vapaa, avaa silmäni ja ymmärrykseni, että saisin nähdä valosi ja että sanasi aukeaisi minulle.

Jeesus, sydämeni pohjasta, pyydän sinulta henkilökohtaisen todistuksen olemassaolostasi.

Kiitos, Aamen."

Jeesus sinuakin siunatkoon!

• Uskottava se on.
        Pelastusyksikkö kirjoitti:

minä taas koen rukousvastauksia kokoajan. nyt on TAAS niin äärettömän hyvä olla!! viime viikko ei olisi voinut paremmin mennä, vaikka etukäteen pelkäsin aivan älyttömästi! Kiitos Herralle siitä!

sinun rukouksesi eivät kohdistu aivan olennaiseen. ei onni eikä terveys (eikä raha) ihmisiä vie taivaaseen. rukoile ensiksi oman uskoontulemisesi puolesta, sen jälkeen voit rukoilla johdatusta, rohkeutta, voimaa ja rukoilla Jeesukselta siunausta lähimmäisillesi totuuden löytämiseksi.

kirkkoa et tarvitse uskossasi! minäkään en ole siihen ikinä kuulunut.

rukous voi olla ihan yksinkertainenkin, kunhan teet sen sydämelläsi.

"Jeesus, jos todella olet olemassa, anna minulle jokin merkki. anna minun kokea armosi kohdallani sillä minäkin haluan pelastua iänkaikkiseen elämään. vapauta minut kahleistani, että saisin olla vapaa, avaa silmäni ja ymmärrykseni, että saisin nähdä valosi ja että sanasi aukeaisi minulle.

Jeesus, sydämeni pohjasta, pyydän sinulta henkilökohtaisen todistuksen olemassaolostasi.

Kiitos, Aamen."

Jeesus sinuakin siunatkoon!

Kun ei rukoile onnea ja/tai terveyttä, vaan ainoastaan
        tullakseen uskoon. Niin jopa tulee vastaus rukouksiin.

Heh tajusitteko, kun rukoilee tullakseen entistä
        uskovaisemmaksi, niin jopa toive toteutuu.

Seuraavaks voisit kokeilla vähän vaikeampaa, mene
        parturiin, siinä toivossa et hiukset lyhenee.

Tälle kaverille riittää varmaksi todistukseksi Jessestä,
        jos talvella on kylmempi, kuin kesällä, mutta
        mikään ei voi todistaa raamatun tarinoita ihmisten
        keksimiksi.

• /..\
       O

• Hän pitää sinusta huolen

tällä palstalla liikkuu kristityn foorumin kasvatteja ja Juhani Aitomaan oppilaita, mm. Rea Aalto ja jarrut, joiden ainut tarkoitus on saada Jeesuksen omien mieli horjumaan ja ihmiset pelkäämään kaikkea sitä, mitä Jumala tekee. Nämä ihmiset haluaisivat itse olla ensimmäisiä, ( 3 Joh.9 ) ja siksi he haluavat tuoda itseään esille tällä palstalla niin voimakkaasti.

Älä usko näitä vääryyden tekijöitä, he eivät ymmärrä sitä itsekään kuinka paljon saavat toiminnallaan pahaa aikaa, monet luopuvat omista seurakunnistaan ja jäävät tuuliajolle, juuri niin kuin saatana haluaakin, eristää uskovan toisista uskovista, ja sitten tuhota hänet.

Ehdottaisen sinulle, että menisit oman seurakuntasi pastorin tai sellaisen uskovaisen, Kristuksessa kasvaneen ja tulessa koetellun ihmisen, sellaisen johon luotat, luokse keskustelemaan,

ja pyydä tätä ihmistä käymässä katsomassa nämä Aitomaan sivut,

http://www.kristitynfoorumi.fi/

Rukoilkaa sen jälkeen Jeesusta, että Hän vapauttaisi sinut "harhaoppien" pelosta ja orjuudesta ylistämään ja palvomaan elävää Jumalaa, laulamaan sydämestäsi kiitosta Jeesukselle, koska Hän on sinut ristillä sovittanut, sinun syntiesi puolesta kuollut.

Tämän jälkeen älä enää koskaan mene noille väärässä hengessä kirjoitetuille sivustoille, ja ohita kaikki harhaoppi / menestysteologia / torontolaisjulistajien kirjoitukset tällä palstalla. Ne ihmiset, jotka noista kolmesta asiasta täällä palstalla eniten vouhkaavat, eivät ole vielä löytäneet itse lepoa ja rauhaa Kristuksessa.

Kukaan ei voi ryöstää sinua Aksu Jeesusen kädestä, koska sinä olet uudestisyntynyt Pyhästä Hengestä ja olet nyt Hänen omansa.

Lue Raamatusta itsellesi seuraavat Raamatun kohdat ääneen ja usko nämä Jumalan sanan
      lupaukset todeksi omalle kohdallesi.

Joh.6: 37-40 ja
      Room. 8:38-39

Siunausta elämääsi, ja katso Jeesukseen vaikka mitä tulisi, katso Häneen.

• puuttua

näihin rakkaudettomiin superjulistajiin, jotka lyövät sairaita ja köyhiä, jotka pilkkaavat arvostelijoita.

Monet ihmiset ovat ihan hajalla, kierrettyään karismaattisesta seurakunnasta toiseen.

Ei kaikki sirkus ole hengellisyyttä, ei vaikka kuinka Hallelujaa ja Jeesuksen nimeä huudettaisiin.

Ei Jeesus suotta varoittanut eksyttäjistä. Eivät ne sillä katoa, että niiden olemassa olo kielletään. Siellä missä väitetään ettei ole olemassa mitään eksytystä, ollaan itse eksytty.

Jeesuksen julistama evankeliumi, on se oikea, jonka kautta pelastus löydetään ja pidetään.

Ihmisten kirjoittamat ja keksimät harhaopit, eivät voi ketään pelastaa, sen tähden niistä on varotettava ja niistä on tarpeen kirjoittaa ja puhua.

• Jeesuksen opetuslapsi
        puuttua kirjoitti:

näihin rakkaudettomiin superjulistajiin, jotka lyövät sairaita ja köyhiä, jotka pilkkaavat arvostelijoita.

Monet ihmiset ovat ihan hajalla, kierrettyään karismaattisesta seurakunnasta toiseen.

Ei kaikki sirkus ole hengellisyyttä, ei vaikka kuinka Hallelujaa ja Jeesuksen nimeä huudettaisiin.

Ei Jeesus suotta varoittanut eksyttäjistä. Eivät ne sillä katoa, että niiden olemassa olo kielletään. Siellä missä väitetään ettei ole olemassa mitään eksytystä, ollaan itse eksytty.

Jeesuksen julistama evankeliumi, on se oikea, jonka kautta pelastus löydetään ja pidetään.

Ihmisten kirjoittamat ja keksimät harhaopit, eivät voi ketään pelastaa, sen tähden niistä on varotettava ja niistä on tarpeen kirjoittaa ja puhua.

että puolustat Jeesuksen Kristuksen evankeliumia!

• Sinäkin
        puuttua kirjoitti:

liikut tällä palstalla omien hengenheimolaisiesi, kristitynfoorumilaisten, kanssa levittämässä omaa Juhani Aitomaa lahkoharhaanne.

Eräskin heistä, joku "olevat,,," mitätöi eilen tällä palstalla jopa mun uudestisyntymiseni Pyhästä Hengestä ja uskoni Raamatun Jeesukseen, vaikka ei edes mua tunne, eikä mun okkulttista taustaani, eikä ymmärrä mitään siitä, mitä tällainen ihminen, saatanalle vihitty ennen uskoontuloa, voi joutua kokemaan pelastumisensa jälkeen, todellisia hyökkäyksiä henkimaailmasta Jumalan sallimana jonkin aikaa, ikään kuin niittämisvaiheena.

Enkä ole edes tullut missään " käsi pystyyn " kokouksessa uskoon, mutta eipä siti, kyllä tällaisissa " käsi pystyyn " kokouksissakin tulee ihmisiä uskoon Jeesukseen Kristukseen, esim. Nokia Mission tilaisuuksissa.

http://tampere.nokiamissio.fi/

Ne ihmiset, jotka eivät näistä vaikeista alueista mitään ymmärrä, pitäköön suunsa kiinni ja olkoot arvostelematta ja mitätöimässä toisten uskoa Jeesukseen, ja keskittyköön siihen mitä Raamatusta ja todellisesta elämästä ymmärtävät, jos ylipäätään ymmärtävät näistä yhtään mitään.

• opetuslapsi kysyy
        Sinäkin kirjoitti:

liikut tällä palstalla omien hengenheimolaisiesi, kristitynfoorumilaisten, kanssa levittämässä omaa Juhani Aitomaa lahkoharhaanne.

Eräskin heistä, joku "olevat,,," mitätöi eilen tällä palstalla jopa mun uudestisyntymiseni Pyhästä Hengestä ja uskoni Raamatun Jeesukseen, vaikka ei edes mua tunne, eikä mun okkulttista taustaani, eikä ymmärrä mitään siitä, mitä tällainen ihminen, saatanalle vihitty ennen uskoontuloa, voi joutua kokemaan pelastumisensa jälkeen, todellisia hyökkäyksiä henkimaailmasta Jumalan sallimana jonkin aikaa, ikään kuin niittämisvaiheena.

Enkä ole edes tullut missään " käsi pystyyn " kokouksessa uskoon, mutta eipä siti, kyllä tällaisissa " käsi pystyyn " kokouksissakin tulee ihmisiä uskoon Jeesukseen Kristukseen, esim. Nokia Mission tilaisuuksissa.

http://tampere.nokiamissio.fi/

Ne ihmiset, jotka eivät näistä vaikeista alueista mitään ymmärrä, pitäköön suunsa kiinni ja olkoot arvostelematta ja mitätöimässä toisten uskoa Jeesukseen, ja keskittyköön siihen mitä Raamatusta ja todellisesta elämästä ymmärtävät, jos ylipäätään ymmärtävät näistä yhtään mitään.

Kysyn vaan että mihin uskoon, Markku Koiviston seuraajaksi ja ihailijaksi tuleminen ei ole Raamatun mukaan uudestisyntymistä!

• uskossa Jeesukseen
        opetuslapsi kysyy kirjoitti:

Kysyn vaan että mihin uskoon, Markku Koiviston seuraajaksi ja ihailijaksi tuleminen ei ole Raamatun mukaan uudestisyntymistä!

En ole tullut Nokia Missiossa uskoon, enkä ihaile ja palvo Markku Koivistoa.

Markku Koivisto on Herran palvelija, armoitettu herätyksen johtaja Suomessa, mutta häntä en yhtään palvo ihmisenä, mutta toki kunnioitan häntä, niin kuin muitakin ihmisiä pyrin kunnioittamaan, vaikkakin Juhani Aitomaan ja " olevat,,, " kohdalle se onkin hieman vaikeampaa.

En seuraa Markku Koivistoa, vaan Jeesusta Kristusta, minun ensimmäistä rakkauttani.

Teetkö sinä näin, vai onko Juhani Aitomaa sinun sydämessäsi ennen Jeesusta, ja onko kristityn foorumin artikkelit sinun Raamattusi?

• Reijo_R

Se mikä ei tapa, se vahvistaa. HALLE! :)

• Loistavaa nähdä sua täälläkin!

:D

• profeetta.....

Yhteenveto pelastuksen askeleista

Lain kiteytys: Tee temppu, niin saat euron. Evankeliumin kiteytys: Saat euron ilman temppua. Kohdat 3–5 esittävät asiat kirjaimellisesti päin helvettiä vapaille suunnille tyypilliseen tapaan ja esittävät pelastuksen pohjalla olevan lain teot ja ihmisen ansio: ihminen tekee ensin temppuja, jonka jälkeen saa "armon".

Todellisessa elämässä vapaissa suunnissa oleva ihminen ei saa armoa koskaan vaan jää kiinni jatkuvaan suorittamiseen, sillä uudestisyntyminen käsitetään uskon (ihmisen teon) palkinnoksi ja seuraukseksi eli uudestisyntyminen Pyhän Hengen lahjoineen erotetaan uskosta. (Raamatullisesti se on uudestisyntynyt, joka uskoo Kristukseen ja on saanut kasteen.) Näin usko itsessään ei riitä osoittamaan ihmisen pelastuneen, vaan pelastusvarmuutta haetaan uskon seurauksena saadun Pyhän Hengen aiheuttamista erilaisista kokemuksista. Näin usko jää häilyvien tunteiden varaan, ja ihmisille tulee tarve saada Jumalalta merkki siitä, että he ovat pelastuneet. Jollekin kielilläpuhuminen on merkki siitä, toiselle jokin muu älytön idea. Tendenssi on selvä: epäraitis hengellisten kokemusten painottuminen valtaa alaa ja hengellisistä kokemuksista tulee uskolle luovuttamaton asia. Väistämättä usko kohdistuu omaan uskoon Kristuksen sijasta, josta seuraa epätoivoa. Epäillään sitä, ollaanko tehty tarpeeksi hyvä ja riittävä uskonratkaisu. Uuden hengellisestä elämästä todistavan hengellisen kokemuksen hankkimisesta tulee elinehto. Se on pakko saada. Tästä seuraa erilaisia ilmiöitä, kuten esimerkiksi tunnepumppaus ja jatkuva juokseminen erilaisiin karismaattisiin tilaisuuksiin kaikenlaisten enemmän tai vähemmän saastaisten käsien alle.

Summa summarum: vapaiden suuntien usko on väärä, ja itse he siitä kärsivät. Silti he haluavat pysyä kiinni eksymyksessään. Raamattu tuntee ilmiön, sillä Israelkin pysyi tiukasti luopumuksessaan, vaikka Jumala sitä kuritti:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5907
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      613
      2358
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe