Niin, kuinka yleensä vesimiehet ja kalat sopivat toisilleen?
Vesimies(N) ja kalat(M)
2
855
Vastaukset
- tulee olemaan
Vesimies vie ja kalat vikisee eli sopii ja itse olen kalat nouseva leijona kuumerkki jousimies
- kalan kanssa hetken uinut v...
Ei tule pidemmän päälle mitään.
aluksi voi tuntua aivan ihmeelliseltä, löytyy joku erikoinen yhteys keskustelun tasolla ja ajatusmaailmassa, ja mahd. fyysisesti.
Mutta Kala kiirehtii liikaa, ja itseasiassa jo heti alkuun oli hankala suhtautua Kala yltiöromantiikkaan ja ylistämiseen..
Jonkun aikaa kun kuluu aikaa, tulee sitten "oikeita" ongelmia. Oma entinen lyhytaikainen kalamieheni oli kyllä itsenäinen, mutta kaipasi jatkuvaa yhdessäoloa ja tuntui, ettei mulle jäänyt tilaa omille jutuille, jotka olleet olennaisen tärkeinä elämässäni aina. Harrastukset, joskus (harvoin) pitkäksi venyneet työpäivät olivat Kalalle punainen vaate. Joskus töissä tuli juttuja, jotka oli pakko hoitaa, ei muu auttanut, mutta Kala oli marttyyri, ja saarnasi jatkuvasti näkemystään, miten töissä käydään ja miten siihen asennoidutaan.
Sama ystävien kanssa: tuli tappelu, jos kerroin, että vuosikausia vanha ystävättereni halusi tavata kahden kesken. Kala koki sen heti itsensä syrjäyttämiseksi!! Niinkuin minun olisi pitänyt luopua kaikista läheisistäni heti seurustelun alkumetreillä..
Ja kyse ei ollut siitä, että olisin hänä mitenkään laiminlyönyt. Annoin kaikkeni ja enemmänkin, ja varmasti enemmän kuin Veskarit yleensä niin lyhyessä ajassa antavat..
Mua alkoi ahdistaa!!
Välillä tuntui, että kalamiehellenäni oli joku luonnehäiriö. Niin että ei kaikki varmaankaan merkistä johtunut. Mutta olen tutkinut horoskooppeja niin kauan, että tunnistin kyllä Kalamaiset perusjutut, ja kokemukseni mukaan eivät kyllä toimineet pidemmän päälle Veskarin kanssa.
Ilman ja tulen merkit ei hyviä kaloille. Vesi- ja maamerkit toimivat Kalan kanssa paremmin, kuten Rapu, Neitsyt ja vaikka Kauris. Näin YLEISTÄEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728