eikö ole yhdentekevä.ilmoittaako Raamattu suoraan kolminaisuus opista,vai ei.se on nyt niin että,Jumalla on yksi mutta samalla kolme,ISÄ,POIKA,JA PYHÄ HENGI.AAMEN
Rakkaat kiistelevät veljet!!
7
252
Vastaukset
rajoittaminen "vain" kolmiyhteyteen on esteenä koko maailman ymmärtämäsiselle ja sille uskolle, että Isä on lähettänyt Poikansa koko maailman Vapahtajaksi. Joten ei se ole samantekevää!
Johannes 17
21 "ETTÄ HE KAIKKI OLISIVAT YHTÄ, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin ETTÄ MAAILMA USKOISI, että sinä olet minut lähettänyt.
22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
23 minä heissä, ja sinä minussa-ETTÄ HE OLISIVAT TÄYDELLISESTI YHTÄ, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja RAKASTANUT HEITÄ, niinkuin sinä olet minua rakastanut."
Tämä maailma luulee, että 'kyllä se Jumala sitä Jeesusta rakastaa, mutta meitä vihaa'!- runsaasti erilaisia totuuksia.
”Raamatun yksi yksimielinen totuus” – ei sellaista edes ole eikä ole koskaan ollutkaan. Ja kaikki luulevat olevansa itse oikeassa ja edustavansa sitä ”tervettä uskoa” sekä pitävät muita enemmän tai vähemmän väärässä olevina. Raamatusta löytyy vastakkaisia maailmankuviakin, kuten monistinen (on vain yksi jumala, joka tekee pahan ja hyvän suvereenisti) sekä persialaisperäinen dualistinen (jumalan ja "tämän maailman jumalan saatanan" välinen taistelu ja vastakohta, mikä kyseenalaistaa jumalan kaikkivaltiutta).
http://www.argumentti.fi/kristinuskon_kehitys/kristinuskon_kehitys.php?id=74Jumalaan, "josta kaikki on". Hyvä ja paha ovat kuvannollisesti sanoen Jumalan kaksi kättä, joista "oikea käsi" kuvaa Jeesusta, joka rakentaa, korjaa, nostaa ja parantaa sekä "vasen käsi", joka on "Jumalan tyhmyys ja on vahvempi kuin ihmiset", ja joka painaa alas, hajottaa ja särkee kaikkea Jumalan tahdon mukaan!
ekivaari kirjoitti:
Jumalaan, "josta kaikki on". Hyvä ja paha ovat kuvannollisesti sanoen Jumalan kaksi kättä, joista "oikea käsi" kuvaa Jeesusta, joka rakentaa, korjaa, nostaa ja parantaa sekä "vasen käsi", joka on "Jumalan tyhmyys ja on vahvempi kuin ihmiset", ja joka painaa alas, hajottaa ja särkee kaikkea Jumalan tahdon mukaan!
Sana sanoo, että "Jumala on kokonansa hyvä Jumala!"
Mohikaani_27 kirjoitti:
Sana sanoo, että "Jumala on kokonansa hyvä Jumala!"
sekä tukevasta että hajottavasta Jumalan käsivarresta:
Job 5:18
"Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat."
Job 13:21
"ota pois kätesi minun päältäni, ja älköön kauhusi minua peljättäkö;"
Job 40:14
(40:9) "Silloin minäkin ylistän sinua, kun oikea kätesi on hankkinut sinulle voiton."
Ps. 18:35
(18:36) "Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja SINUN OIKEA KÄTESI MINUA TUKEE; sinun laupeutesi tekee minut suureksi".
Ps. 32:4
"Sillä yötä päivää oli sinun KÄTESI RASKAANA minun PÄÄLLÄNI; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela."
Ps. 38:2
(38:3) "Sillä sinun nuolesi ovat uponneet minuun, SINUN KÄTESI PAINAA MINUA."
Ps. 39:10
(39:11) "Käännä vitsauksesi minusta pois, sillä minä menehdyn sinun kätesi kuritukseen."
Ps. 44:3
(44:4) "Sillä eivät he miekallansa valloittaneet maata, eikä heidän käsivartensa heitä auttanut, vaan SINUN OIKEA KÄTESI, sinun KÄSIVARTESI ja sinun kasvojesi valkeus, koska sinä olit heihin mielistynyt.
"Kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat". Siis sisäisen ihmisen parhaaksi!
* Ja tokko se pelastusta keneltään vie, jos ei nyt ihan asiaa jaksa sisäistää?
- hirvas
uskon Jeesuksen saarnaamaa totuutta, ja heitä tavallisesti kutsutaan epäuskoisiksi.
Sitten on harhaoppisia, jotka uskovat ihmisopit Jumalan totuutena, ja eksyttävät niillä ihmiset.
Minä uskon mitä Jeesus sanoi, ja Hän oli totuus.
Joh. 17:3
Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka YKSIN OLET TOTINEN JUMALA, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Tämän jälkeen voitte korvasyyhyssänne kumota Raamatun sanan, mutta minun uskoani ette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157