ravintoloista, kirppareista...

Pommm

HEips

Viikon päästä olisi edessä lähtö Berliiniin ja viikko olisi tarkoitus kaupunkia kierrellä.
Lähinnä kaipaisimme nyt vinkkejä edullisista ja hyvistä ruokapaikoista, kirppareista tai muista "aarteiden löytöpaikoista", sekä rock-henkisistä ja mielenkiintoisista baareista mielellään ént. Itä-Saksan puolelta.

Lisäksi nykyinen hintataso mietityttää. Ilmeisesti ainakin syöminen ja juominen edelleen huomattavasti halvempaa kuin Suomessa? Entäpä vaatteet? Matkabudjetiksemme olemme kaavailleet noin 400euroa/hlö...

Kiitos

2

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin vakavasti

suunnitellut matkaa Berliiniin, mutta nyt pariinkin otteeseen on kerrottu, että se on vain suurkaupunki, eikä sykähdytä mitenkään erityisesti.

Yksi matkakumppani määritteli, että se elää aina, mutta mikäpä suurkaupunki ei sitä tekisi.

Yksi juttu, mitä voisi kokeilla, olisi viiden tähden hotelli, jossa kuulemma aamiaisellakin on lukuisia täytekakkuja... ja hinta ei ole silti paha.

Hei, jos siellä on 80 miljoonaa ihmistä, niille kaiken valmistaminen tulee paljon halvemmaksi, kun on suuret markkinat, jos puhut nyt tavallisista ruokakaupoista ja vaatteista. Lähde ihmeessä ilman matkalaukkua tai tyhjän sellaisen takana ja tuo täytenä kotiSuomeen.

• alet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe