Applen Mac-koneille on julkaistu ensimmäinen tietoturvan huijariohjelma.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32461&tyyppi=1
Huijariturvaohjelma hyökkää Maceille
4
601
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuo nyt ei varsinaisesti ole uusi, löysin googlella ensimmäisen maininnat vuodelta 2004.
Mutta joo, ei pidä asennella mitä tahansa softia mistä tahansa.sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...- 1stMacFinn
RepeRuutikallo kirjoitti:
sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...Silloin toi oli kai joku softa joka oli etsivinään ja poistavinaan tarpeettomia tiedostoja Macista ja sitä samaahan tämäkin tekee.
- jason-blue
Kun ei voi huijata järjestelmää, niin huijataan käyttäjää. Tyhmää huijataan aina, eli julmassa maailmassa elämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299