Hyvin toimii tuo uusi pokerisofta. Mä oon kokeillut monen eri firman ja kyllä tää useat niistä pesee leikiten. Turhaa epäluuloa joku täällä lietsonut firmaa kohtaan.
Onpahan omistajat Pohjoismaista eikä Intiasta ja Saudeista kuten joillain oon kuullut olevan.
Mä jännitän vierestä alkaako mun kaveri tienaamaan, jos olis rahaa niin kokeilisin itsekin.
Kiva olla opiskelija :(
T6Poker
Player4
2
568
Vastaukset
- hkop
Et tarvitse välttämättä rahaa osallistuaksesi. Itse voitin eilen t6pokerin freeroll turnauksessa huimat 14centtiä 30$ turnauksessa 16. sijalla. Todella mukavaa pelata vaikka voitto ei liiemmin lompakkoa paisuttanut....vielä!!!!!
- turnauksia
jokalähtöön. ja vieläpä freerolleja paljon. ei muuta ku kaikki kokeileen. tässä linkki mistä pääset peleihin mukaan: http://MiPa.t6poker.com/newaccount.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244