Vanha akku ja sen lataus toimii OK,ostin uuden varalle.laturi lataa n.minuutin ilmoittaa akun olevan täynnä,kestää minutin käytössä.onkohan se jotenkin lukossa,vai lähetänkö sen takaisin myyjälle.Mulla oli aikaisemmin kans vara akku,se toimi joitain aikoja ihan hyvin,kunnes siihenkin tuli samat oireet.Laturi on alkuperäinen. voi...voi?
Samsung DV akkuongelma
vp-d352
2
296
Vastaukset
- vaihtoon
Akku on räsä. Vaihtoon, jos laturi lataa vanhan ihan ok.
- ei samsungia
samsungin digikamera ja siinä on ollut uudesta asti se vika että tarvii hirveästi virtaa. siinä on ladattavat 2500 akut. kun kamera ilmoittaa että virta vähissä niin melkein heti sammuu myös kamera kun ei ole virtaa riittävästi. kun nämä akut sitten laitan esim. canonin kameraan välillä lataamatta ei mitään ilmoitusta että olis virta vähissä ja ottaa kuvia vaikka kuinka kauan. joten minun mielestä vika on kamerassa jonka nimi on samsung
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106