Onko kenelläkään kokemusta sokoksen kesätöistä? kertokaa vähän minkälaisia eri työtehtäviä siellä saitte, pidittekö työstänne, oliko palkka hyvä, kuinka kauan työskentelitte tms. Olen ehkä mahdollisesti ensi kesänä menossa, ja kaipailisin tietoa etukäteen mitä saattaa olla odotettavissa :)
Sokokselle kesätöihin?
6
4787
Vastaukset
- ..............
Ei sinne vaan mennä, haetaan korkeintaan. Palkka on koululaispalkka, jos ei ole kokemusta. Tämä tarkoittaa 6,46 euroa per tunti sekä mahdolliset iltalisät että muut vastaavat korvaukset.
- ---
No ei tietenkään vaan "mennä", Kysymys olikin että JOS saan sieltä paikan ja JOS silloin hyväksyn paikan ja menen sinne ellei muuta ole tiedossa.
- 24
--- kirjoitti:
No ei tietenkään vaan "mennä", Kysymys olikin että JOS saan sieltä paikan ja JOS silloin hyväksyn paikan ja menen sinne ellei muuta ole tiedossa.
palkka 10€ iltalisä klo 18 jälkee 5€
Palkat nousseet ja paljon.
- töitäää
milloin yleensä tulee ilmoitus et hyväksyttiinkö hakemus vai ei ?
siis jos hakee osuuskauppoihin kesätöihin.. - apua tarvitseva!!
Mistä sokokselle voi edes hakea kesätöihin? Onko netissä mitään hakemusta?
- tietäjä
mun mielestä ei ole hakemusta, itse pitää paikan pomolle mennä sanomaan niinkuin minäkin menin sanomaan lastenosaston myyntipäällikölle ja sain paikan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259