Millainen maa on Afrikka? joskus tulevaisuudessa olisi tarkoitus mennä sinne,sillä haluaisin edes yhden kaukomatkan kokea elämässäni. Tähän saakka olen matkaillut lähinnä Euroopassa ja pohjoismaissa,johtuen siitä,kun rahaa ei ole paljoo ollut ja Eurooppaan on halvat lennot ym. Minua kiinnostaa luonto ja kulttuuri,joita pitäisi Afrikassa olla. Eläimiä olisi myös kiva nähdä,kuten tiikereitä jne. Missä Afrikan kohteissa noita on? miten pitkä lentomatka on? jonkun verran olen lukenut palstoja,mutta siitä huolimatta on vaikeaa päättää,minne päin Afrikkaa menisi,eli vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita.
afrikasta
joskus menossa
3
861
Vastaukset
- läppä:P
Mullakin oli joskus kaveri joka luuli Afrikan olevan maa. ei ole enään.
- jokunen vaan...
Afrikka ei ole yksi iso maa. Vaan siellä on monia maita on tainnut jäädä maantiedontunnit käymättä! Osta kartta ;o)
- Afrikkaan menijä
Afrikassa (siis siinä maanosassa) ei myöskään ole tiikereitä. Tosin monia muita meikäläisten mielestä "eksoottisia" eläimiä kylläkin: leijonia, leopardeja, elefantteja, kirahveja, seeproja, vesipuheleita...
Jos luonto ja eläimet kiinnostaa, niin sitten maita johon voisit tutustua voisi olla esim. Tansania, Kenia, Etelä-Afrikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056