Kauris on kauneuden tavoittelija

Kapricorn

Kauris ei oikein sovi tämän maailmanajan menoon. Kauris haluaa kauneutta ympärilleen eikä mielisty proosateksteihin. Kauris haluaa enemmän elämältä, hän haluaa kokea sielullaan ja sydämellään. Onnea ja iloa kauris haluaisi levittää ympärilleen, jos mahdollista.

Kauris kuitenkin näkee kauneuden myös raihnaisuuden keskellä. Karukin on kaunista. Pieni ja yksinkertainenkin on tärkeää. Kauneus ei aina ole ulospäin kaunista, rumakin voi olla kaunista, kun sitä tarkemmin katsoo. Kauneuden sisimmän olemuksen ymmärtää vain, kun herkin silmin ja korvin kuuntelee ja ottaa vastaan. Ja totta on, että kivetkin itkevät, ei vain pisaraiset pilvet.

11

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris

olen ja sielulla ja sydämellä miellistynyt lapsesta asti mm. proosateksteihin.

• kaurisshh

ilmaisuni oli ehkä hieman ristiriitainen. Tarkoitin enemmänkin rahvaanomaista ilmaisua keskustelussa, se särähtää. Loukkaavat kommentit -toista ihmistä täytyisi kuitenkin käsitellä kunnioituksella. Sitä tarkoitin.

• kaurismami

olevaiseen ja itse elämään kumpuaa jostain syvästä ihmisen sisältä, sielusta. Se on istutettu sinne lapsuuden kodissa tai tullut aikojen saatossa kaikkien kokemusten sanelemana.

Sinä olet ihana, miten rakastankaan sinua ihminen, olet sitten kuka vaan. Juuri sinä olet tärkeä. Jokaisella ihmisellä on oma elämän tarinansa kerrottavanaan ja jokin ihanuus luonteessan, kun he vaan avaavat itsensä rakastamaan toisia. Rakkautta me kaikki tarvitaan toisiamme kohtaan. Ymmärrystä ja huumoria.

• löytämättä

koska on itse niin kyyninen

• lukuisat

poikkeukset vahvistavat tuonkin "säännön". ;)

• kauristyby23

samaa mieltä täysin!!

• uteliaisuus,

mut onks sulla joku "suhde" alkumetreillään, kun noin tähtiin tähyilet? Tekstisi vaikuttaa tyypilliseltä vastaihastuneen kauriin "maalailulta", joka ei paljoan esimerkiksi vaakatyttöjen vastaavasta eroa.

• se sama

alkamaisillaan, ei kai muuten:)

• kauristyby23

olen joo tapaillut täsä jonkun aikaa yhtä miestä =)

• naputellut.

taas tulee vaikutelma, että ap ei ole selvin päin aloitustaan...

• Juha82

paljonkin itsessäni(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe