Roaccutan?

Tytsy-85

Onko jollekkin määrätty psoriin Roaccutania? Kävin taas kerran ihotautilääkärillä, ja tähän mennessä oikein mikään ei ole auttanut.. Lääkäri määräsi Roaccutania. Jos joku on joskus sitä syönyt onko mahdollisesti ollut mitään apua? Pelottaa vaan aloittaa noin vahva lääkitys, ja jos siitä ei ole hyötyä.. Luin vaan että sitä on käytetty paljon akneen ja tehonnut. Kokemuksia?

3

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirahvi

Moikka, mulle määrättiin myös psoriin ko. lääkettä. Toivottavasti tämä auttais, nyt 1 kk 2 vko takana roan syömistä muttei huikeita tuloksia ole ainakaan vielä näkyvissä. Kuinka sun kävi, postauksesta näyttää olevan aikaa

• Trexaniako?

En ole kuullutkaan että Roaccutania määrätään psoriin.

Olen menossa ihotautilääkäriin kun aion pyytää omalääkäriltä lähetteen. Luin Ihon aika-lehdestä että Trexan on todettu parhaaksi lääkkeeksi psoriin kun verrattiin eri voiteita, valohoitoa ja muita lääkkeitä. Trexanin on todettu parhaiten ehkäisevän psorin liitännäissairauksia kuten sydän- ja verisuonisairauksia sekä ihosyöpää yms.

Onko kellään täällä kokemusta Trexanista? Aiheuttaako hiustenlähtöä tms sivuoireita?
        Luin tästä lääkkeestä psorin hoidossa ja sitä otetaan vain 1 tbletti kerran viikossa aina samana päivänä joten ei kovin suuri annostus onneksi olisi.

• Kameli
        Trexaniako? kirjoitti:

En ole kuullutkaan että Roaccutania määrätään psoriin.

Olen menossa ihotautilääkäriin kun aion pyytää omalääkäriltä lähetteen. Luin Ihon aika-lehdestä että Trexan on todettu parhaaksi lääkkeeksi psoriin kun verrattiin eri voiteita, valohoitoa ja muita lääkkeitä. Trexanin on todettu parhaiten ehkäisevän psorin liitännäissairauksia kuten sydän- ja verisuonisairauksia sekä ihosyöpää yms.

Onko kellään täällä kokemusta Trexanista? Aiheuttaako hiustenlähtöä tms sivuoireita?
        Luin tästä lääkkeestä psorin hoidossa ja sitä otetaan vain 1 tbletti kerran viikossa aina samana päivänä joten ei kovin suuri annostus onneksi olisi.

Mulla oli käytössä Trexan tablettimuodossa n. puoli vuotta. Ei sopinu alkuunkaan, aivan hirvee olo puolet viikosta eikä nahka parantunu, ressas enemmän ajatus taas lääkkeen otosta. Sitten vaihdettiin pistosmalliin, ei pitänyt tulla huono olo. Eikä niin paha olo tullutkaan, mutta se kammo piikitykseen kasvo niin, et tuli psyykkisiä oireita, eli jouduin lopettamaan senkin. Nyt sit kokeilussa tämä Roa ennen biologisia lääkkeitä... Toivottavasti auttaa, koska biologisetkin on pistettäviä ja en vaan kykene siihen enää... Trexan kyl sopii useille, toivottavasti sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe