...olen uusi, mutta mietin jos löytäisin henkilön, joka voisi myydä halvalla undulaatin ja häkin sille. Ei haittaa vaikka se ei olisi kesy, sillä minulla on paljon aikaa sille. Olen myös erittäin sosiaalinen. Olen säästänyt sellaista varten, mutta minun pitäisi säästää vielä monta vuotta, että saisin sellaisen kaupasta joten tulin koettamaan onneani täältä.
Hei...
toivon saavani undulaatin
1
243
Vastaukset
- -M-
Ei millään pahalla, mutta jos rahat on niin tiukilla että lintuja ei ole varaa vuosiin kaupasta ostaa, niin oletkos ajatellut sitä ettei se rahanmeno suinkaan siihen lintujen hankintaan lopu?
Vaikka ne linnut jostain puoli-ilmaiseksi saisitkin niin pitäisi olla säästössä vielä sen verran lisää että voi ostaa niille kunnollisia ruokia ja mahdollisesti leluja yms tarvikkeita puuttuvien tai kuluneiden tilalle. Puhumattakaan siitä että aina pitäisi olla sen verran sukanvarressa säästissä että linnun saa äkkiä lääkärille heti jos siihen tarvetta ilmenee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096