Ajattelin teettää noista vanhoista kultajämistä itselleni vuosipäiväsormuksen. Ja nyt sit mietinki et minkälaisen mä siitä haluaisin eikä tuu ei niin mitään mieleen. Mitään timantteja siihen ei tuu, lähinnä mietin et jos siihen tekis jotain kaiverrusta mut mitä..olisko teillä vinkkejä? Tai olisko jotain sivustoja mis olis jotain malleja ja tyylejä et millasii niist yleensäkään voi tehä ni jos sit alkais munki aivois raksuttaa...
ideoita
2
780
Vastaukset
- tarkenna please
Mitä "nuo vanhat kultajämät" ovat? Oletko teettämässä kihla- ja vihkisormuksistasi jotain uutta? Jos olet eronnut (kuten sormuksista luopumisesta voisi päätellä), niin mitä vuosipäivää silloin vietät..? Jollekin varmaan eropäiväkin voi olla muistamisen arvoinen uuden elämän alku;)
Vähän vaikea miettiä mitään ideaa kun ei tiedä mistä on kyse... Kultasepät taitavat olla parhaita vinkin antajia, kun tekevät sormuksia työkseen ja ovat nähneet jos jonkinlaista viritelmää. - Ulla Koski
Minä ainakin teetin itselleni 50 v lahjaksi sormuksen jostain hajalle menneistä ketjuista, sormuksista jne. Hänellä oli jalokiviäkin varastossa ja valitsin niistä yhden tähtisafiirin noin varmaan sentin koossa jollain 120e. Kivi oli virheetön ja tähtikuviokin täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032