Onko onnellista yhdessä? Kaksonen on auktoriteetti? Vai? Kumpi määrää kaapin paikan?
KaksonenM ja kaurisN
5
938
Vastaukset
- thunderball
kun kauris aina antanut periksi, mutta yhteiselon viimeiset vuodet sopuisampia. Kaksonen on antelias ja hyväsydäminen omalla tavallaan, kauris omalla tavallaan. Onnistuu ja ahjossa kulta puhdistetaan:)
- möykki
no kauris tietenkin..kaksonen jatkaa samaa mouhaamista..
- shakaa
Hmm... Tämä asia kiinnostais myös. Oma vähäinen kokemus sanoo, että ainakin alku menee kivasti. Olisi kyllä mukavaa tietää mitä kokemuksia muilla on.
- Tuli nainen
joka puhdisti ajatukset kaksoismieheltä eli nuori ja nätti ja kolme lasta toiselle miehelle. No jaa, en tiedä miten heillä menee ja en enää välitä. Mulla on kauriina tietty mukavuuden halu, nappasin äveriään miehen ja nyt, kauris hänkin on siis nykyinen mieheni, eletään säästellen jopa tunteissa, mutta mukavaa ja ihanaa jopa erinomaista ja kauriina itsekin ymmärrän jos joskus mieheni on eriskummallinen jopa pelottavan samanlainen kuin minä.
- dark lady
Tuli nainen kirjoitti:
joka puhdisti ajatukset kaksoismieheltä eli nuori ja nätti ja kolme lasta toiselle miehelle. No jaa, en tiedä miten heillä menee ja en enää välitä. Mulla on kauriina tietty mukavuuden halu, nappasin äveriään miehen ja nyt, kauris hänkin on siis nykyinen mieheni, eletään säästellen jopa tunteissa, mutta mukavaa ja ihanaa jopa erinomaista ja kauriina itsekin ymmärrän jos joskus mieheni on eriskummallinen jopa pelottavan samanlainen kuin minä.
Ahdistava suhde jossa kaksonen lopulta kuluttaa omaisuutta savuna ilmaan ja haukkuu kaurista ja kauriin olisi annettava periksi kaikessa jotta kasonen voisi ottaa vielä vähän enemmän- energiasyöppösuhde jossa minun kohdalla alkaa ero häämöttää kun ei jaksa moista tyyliä- alkuun oli erilainen mutta todellisuus oli toista - omistushaluinenkin on kaksonen ja syitä on aina etsimässä muista kuin itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717