Olen koonnut tähän muutamia esimerkkejä, jolla psoria voi helpottaa tai jopa poistaa kokonaan iholta. Nämä neuvot sopivat kaikille. Olkaa hyvät;
Omega-3 rasvahapot:
Tämä on helpottanut minun psoriasistani huomattavasti. Omega-3 rasvahappoja saa lähes kaikista kaupoista. Tässä on myös monia välttämättömiä aineita sydämmelle, verenkierrolle ja aivoille. Omega-3:set vaikuttavat lähes kaikkeen ja sinun tulisi saada RASVAISTA kalaa 3-4 kertaa viikossa. Omegaa myydään kapseleina tai nestemäisenä.
Kalcium- ja D-vitamiinitabletit:
Jos haluat hoitaa psoriasistasi, niin kalciumia ja D-vitamiinia sisältävät tabletit ovat varma ratkaisu tähän ongelmaan. Itse en ole käyttänyt, mutta käytön aloitan kohta. Lisäksi nämä ainekset parantavat luustoasi.
Sinkki ja magnesium:
Sinkkiä ja magnesiumia kannattaa syödä. Se on myös hyväksi iholle. Sinkkia ja magnesiumia ei saa kovin helposti ruoka-aineista (?), mutta sitä on helppo saada kaupoista kätevinä kapseleina. Lisäksi sinkki ja magnesium parantavat muistiasi ja niveliäsi.
Loma etelään ja aurinko:
Etelänmaillahan paistaa luonnollisesti aurinko, josta saa D-vitamiinia. Lähde siis parin viikon lomalle mm. Espanjaan ja nauti auringosta.
Paastoaminen:
Paastoaminen vaikuttaa todistetusti psoriasikseen. Silloin et saa psoriasikselle haitallisia aineita mm. sokeria. Toinen keino on välttää sokeria mm. karkkilakot ja limukan siasta vettä tai maitoa.
2 viikon paastoamisella voit saada ihosi puhtaaksi.
Tässä muutamia käytännön vinkkejä, joihin jokaisella on mahdollisuus.
Kokeilkaa näitä!
psoripoika
3
1091
Vastaukset
- psoripoika
Kärkkäisellä havupuu-uutetta 600ml 4.9€ Kannattaa kokeilla. Auttaa kuulemma psoriasikseen.
- ipsori
Totta. Varmasti edellämainutut vaikuttavat psoriin. Kaikille ihmisille olisi niistä muutenkin apua. Terveellisillä elämäntavoilla tulee terve ihminen.
-ipsori
www.ipsori.blogspot.com - Jukka
Kiitoksia vinkeistä......Eipä ole lääkäritkään ikinä tajunneet mulle noita kertoa.Toi paastojuttu tuntuis semmoselta mitä kannattas kokeilla.Kiitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289