Itse olen laittanut merkille kuinka lauri matkii ville valoa, ainakin keskieuroopan kiertueilla, mitä olen juutuubissa seurannu.
Esim röökinpoltto lavalla ja jokseenkin samat yritykset tanssi kiemurat, piposta yms muusta puheen olemattakaan. itse olen seurannut rasmukset tuotantua -90 luvulta lähtien ja se rasmus mitä se silloin oli... kaikki lava esiintyminen tuntuuuu niin matkitulta valolta....musiikki sinäänsä on ihan OK....
Lauri vs. Valo
2
767
Vastaukset
- jadelia
Eiköhän jokainen artisti jossain vaiheessa jotakin toista artistia matki ainakin hieman, mutta ne suomen keikat, jotka itse olen paikanpäältä seurannut, ovat olleet aivan rasmusmaista, enkä ole himimäisyyttä löytänyt pahemmin niistä. Olen ollut 12 keikalla, joten kyse ei ole yhdestä tai kahdesta hassusta festarikeikasta. Kenties Keski Eurooppaan puree himimäisyys ja näin ollen rasmus keräsi isompaa fanijoukkoa hieman ottamalla vaikutteita himistä. Mutta tuskinpa ville valo on tupakanpolton lavalla keksinyt, että eiköhän monet monet muutkin artistit sitä tee. Itse en pitänyt meikistä, jota lauri käytti, mutta luulen, että artistin pitää ottaa huomioon esiintyessään maa jossa esiintyy ja kunkin kulttuurin fanittamisen eroavaisuudet.
En kokonaan kiellä sitä, etteikö lauri matkisi valoa hieman, mutta en nyt sanoisi, että täysin himimäiseksi lauri olisi mennyt.- ozzy94
mä en tiänny että Lauri polttaa tupakkaa tuli mulle yllätyksenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096