Lauri vs. Valo

nonameTodayForYoy

Itse olen laittanut merkille kuinka lauri matkii ville valoa, ainakin keskieuroopan kiertueilla, mitä olen juutuubissa seurannu.

Esim röökinpoltto lavalla ja jokseenkin samat yritykset tanssi kiemurat, piposta yms muusta puheen olemattakaan. itse olen seurannut rasmukset tuotantua -90 luvulta lähtien ja se rasmus mitä se silloin oli... kaikki lava esiintyminen tuntuuuu niin matkitulta valolta....musiikki sinäänsä on ihan OK....

2

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadelia

Eiköhän jokainen artisti jossain vaiheessa jotakin toista artistia matki ainakin hieman, mutta ne suomen keikat, jotka itse olen paikanpäältä seurannut, ovat olleet aivan rasmusmaista, enkä ole himimäisyyttä löytänyt pahemmin niistä. Olen ollut 12 keikalla, joten kyse ei ole yhdestä tai kahdesta hassusta festarikeikasta. Kenties Keski Eurooppaan puree himimäisyys ja näin ollen rasmus keräsi isompaa fanijoukkoa hieman ottamalla vaikutteita himistä. Mutta tuskinpa ville valo on tupakanpolton lavalla keksinyt, että eiköhän monet monet muutkin artistit sitä tee. Itse en pitänyt meikistä, jota lauri käytti, mutta luulen, että artistin pitää ottaa huomioon esiintyessään maa jossa esiintyy ja kunkin kulttuurin fanittamisen eroavaisuudet.

En kokonaan kiellä sitä, etteikö lauri matkisi valoa hieman, mutta en nyt sanoisi, että täysin himimäiseksi lauri olisi mennyt.

• ozzy94

mä en tiänny että Lauri polttaa tupakkaa tuli mulle yllätyksenä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe