♥
vain me kaksi
=============
eniten rakastan
pitkiä keskustelujamme
punaisella sohvalla
yön hämärässä
kaupungin jo
nukkuessa
vain me kaksi
lähekkäin,
sinä niin
levollisena
ja järkevänä,
minä taasen
hupakkona
haihatellen
olet
=======
olet puhaltanut
minut eloon
sytyttänyt
rakkauden liekin
sammumattoman
olet saanut minut
tuntemaan että
olemassaolollani
on merkitystä
olet antanut minulle
niin paljon etten
koskaan pysty
korvaamaan sinulle
sitä
iltakutitus
============
tämän pienen
runosen
selkääsi
haluaisin
kirjoitella
höyhenellä
piirtäisin
kirjaimen
kerrallaan
jotkut kirjaimet
hyvin pieninä
toiset taas
suuren suurina
takuulla löytäisin
kidutuspisteen : )
youtube - Joan Armatrading - Fire and Ice
http://www.youtube.com/watch?v=KOH5PlCtLzw
♥
iltatrio
8
289
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*Hoipertelee pitkin seiniä* ..Jestas!...*suhisee happipullojen kimpussa* ..(pah!)...
padme_ minä.... *roikkuu ikkunassa haukkoo raitista* ..ööö??... *siis ilmaa*...
olen aivan...*käärii hihaa ja mittaa verenpainet..POKS!*...
pökerryksen partaalla.. *puhaltelee paperipussiin*
.. Tämä ensimmäinen vei kyllä.... punaiselle sohvalle..*kops* ...1..2..3..4..5.. *ja pöings*
..ja... *kops*.... tiktaktiktak.... *lataamisvirhe*...
*tiktakti..* ....jahass,, *huoh*... mm.
'yön hämärässä
kaupungin jo
nukkuessa
vain me kaksi
lähekkäin,
*
Viimeinen sai mukavan,,, hymyn huulille... ;þ- padme_amidala
Punaisissa sohvissa on "sitä jotakin" romanttista. Ja ajatteles, kun telkkuakin katselee, niin siinä mahtuu olemaan, vaikka vahingossa nukahtaisi. Maista pikkupala Fazerin sinistä, niin sydän rauhoittuu, sen itsekin taas totesin.
Viimeisen kaltaisia olen salaa laittanut nikittömänä incognito palstalle, mutta kääräisin tällä kertaa samaan pakettiin. Kun nuo pari ekaa on vähän järkevämpiä, niin ajattelin tuon hupsutusrunon viihtyvän tässä seurassa.
Hyvää yötä ja punaisen sohvan kuvia : )
Mitäs mitäs, täällä se prinsessa
pistää triplarunoja meidän ihmeteltäväksemme.
Sinulla on runosuoni
suorastaan puhki, tämmöisiä
ihanaisia runoja vaan rustailet :)- padme_amidala
Kaksi ekaa oli ensin yksi runo. Jaoin sen vain kahtia, kun puoliskot eivät sopineen yhteen. kolmannessa ei pahemmin aikaa kulunut, kun se on tuommoinen hömppäruno.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle :
- *Rakkaudenlahja*
tässä on paljon tunteikkuutta ja sanojen kauneutta.Jälleen erilaisuutta ja rakkautta.Pidin tästä hyvin paljon sydämellinen kiitos!
- padme_amidala
Hauska kuulla, että olet löytänyt runostani itsellesi jotakin.
Iloista tiistaita sinulle : )
- Mysteriet
Tämä on M-A-H-T-A-V-A runo !!!
Sä löysit ainakin minun hehkutuspisteen - oih- padme_amidala
Olen kyllä senverran realisti, ettei kaikenlaiset kehut uppoa. Minusta noi nyt ei olleet kovin kummallisia. Odotan vielä sitä kymppirunoa, joten saatte kärsiä harjoittelustani.
Mukavaa tiistainjatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157