Se virus on sitten täälläkin.
Kihniössä nokialainen
5
1008
Vastaukset
- ja se sano myös
että markkulan tarmo ja keihäsen kalevi olivat olleet sirolassa alasti eilen
- labrasanoi
Tuollaiset kommentit pilaavat keskustelupalstoja.
Nämä henkilöt eivät ymmärrä eivätkä huomaa mitään
poikkeavaa käytöksessään.
Tämä vain on oikean Kliinisten laboratorioiden
Tulos: noro-virus ja mahdollinen adeno-virus.
Oletteko vieraillut Nokialla? Kyllä.Tartunnan saa
myös pisaratartuntana. - sitä ollaan
labrasanoi kirjoitti:
Tuollaiset kommentit pilaavat keskustelupalstoja.
Nämä henkilöt eivät ymmärrä eivätkä huomaa mitään
poikkeavaa käytöksessään.
Tämä vain on oikean Kliinisten laboratorioiden
Tulos: noro-virus ja mahdollinen adeno-virus.
Oletteko vieraillut Nokialla? Kyllä.Tartunnan saa
myös pisaratartuntana.tietävinään. ei oo mitään nokia epidemiaa meillä, turhaan täällä yrität sellasta jauhaa. (varma tieto) t. ratikylän raavas
- Minäkin tiedän
sitä ollaan kirjoitti:
tietävinään. ei oo mitään nokia epidemiaa meillä, turhaan täällä yrität sellasta jauhaa. (varma tieto) t. ratikylän raavas
Kysyppä omasta terveyskeskuksestasi niin tiedät.
onhan kihniössä yksi virus nimimerkki labrasanoi
onhan siinä jutun aihetta kun ei parempaa keksi.
mitään virusta ei kihniössä ole eikä ole tulemassakaan sehän on tämän nimimerkin kateellisuus suurin syy ja tulla luetuksia omaa paskaa mitä kirjoittaa.näin on saletti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906