Rihanna tulee Hartwall Areenalle 14.3.
Niin siistii, liput näköjään myynnissä tiistaina 29.1.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/602684?rihanna
Rihanna Hartwall Areenalla 14.3.
5
826
Vastaukset
- vittua
toi kiinnostaa, mene hoitoon....
- Piitu Lallu
Öhöm, Rihannan pää on pallo.
- PIITU LALLU
Rihannan pää näyttää pallolta.
Piitu Lallu kirjoitti:
Öhöm, Rihannan pää on pallo.
Tässä taas hyvä esimerkki ihmisestä joka EI tajua tätä laulamisen sisintä olemusta... se on helvetin sama miltä se laulaja näyttää... onko joku Judas Priest kovin hyvän näkönen vai? Voi huoh... oikeesti... ne jotka älyy musiikkia oikeesti KUUNTELEE sitä eikä välttämättä koko ajan tuijota jotaki laulajan naamavärkkiä...
...Rihanna on hyvä laulaja. Kaunis ääni - jos minulta kysytään. Ja jos ei ihmisillä ole parempaa tekemistä, kuin haukkua laulajia niin olen kyllä kummastunut. Ikävät mielipiteet voisi pitää omana tietonaan kiitos. Rihannan kappaleista tykkään eniten itse varmaan Cry:sta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190