♥
voi anteeksi nyt
kun en palvo sinua
vaikka niin luulet
jos suljen silmäni
pieniltä virheiltäsi
ei se ole palvontaa
vaan ne tekevät
sinusta sinun
jos haluan tehdä
sinut onnelliseksi
ei se ole palvontaa
vaan onnellisena
sinä suutelet
ja halailet minua
useammin
jos hellittelen
sinua koko ajan
ei se ole palvontaa
vaan rakastamista
youtube - MercyMe - I'll Worship You
http://www.youtube.com/watch?v=ogsUa4R_Fmw
♥
en palvo sinua
8
228
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kylmää vettä niskaan..'En palvo sinua'.. Voi padme_ , jos vähän....;þ
Ei sitä kyllä kipsivaloksia tarvitse tehdä hänen askeleista, eikä muutenkaan tarvi kauheesti kertoo sille,,
ylypistyy vaan, mokoma, vielä....mutta voihan sitä salaakin.... ;D
Mukvaa palvonta,, tai keskiviikkopvää, padme_ ! :)- padme_amidala
otsikolla oli tarkoitus pelästyttää, vihjaahan tuo runo-osuus sitten vähän muuta. Just silleen salaa, niinkuin pojankin kanssa teen. Tästä tuleekin surullinen päivä, kun söpö koirani joutuu hotelliin iltasella. Sille pitää miettiä ruuat ja leluset ja tyynyt. Tykkää nääs nukkua pää tyynyllä, niinkuin ihmiset.
Kirpeän raikasta talvikeskiviikkoista sinulle : )
Siis varmasti palvot, muuten olisi
jäänyt tämä söpö
runonen syntymättä;)
Ei saa narrata, se on tuhmaa;DDDDD- padme_amidala
Sinulta ei mikään pysy salassa : )
Ehkä tälläinen viaton pikkunarraus kuitenkin on sallittua?
Pakkanen kutsuu jo palelemaan : )
- Copo
mutta minä palvon, taitoasi kirjoittaa.
Peace- padme_amidala
just nyt on kyllä kirjoittaminen vaikeata, kun läppäri lensi ympäri autoa
liikennevaloissa : )
love&peace : )
- lindalinda1
Tämä runosi on jotenkin ihana.
Kohta;
" ei se ole palvontaa
vaan ne tekevät
sinusta sinun "
Tuo on ehdottomasti parahin, ja suloisin
toteamus siinä.
Rakastaessa ei tarvitsekkaan palvoa, eiköhän se
itse rakkaus ole tärkeintä ja välittäminen.
Sellaista nuoren tytön rakkautta jotenkin, ja
silti siitä löytyy aikuisen naisen sanomaa.- padme_amidala
Olen aina yhtä imarreltu sanoistasi. Palvonta on tässä vähän leikkimielisesti käytetty verbi. Olen jossakin yhteydessä siihen törmännyt näillä palstoilla. Tärkeintä onkin, että hän on hän eikä kukaan muu.
Mukavaa keskiviikkoillan jatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187