Kertokaas mitä on otettava huomioon matkalaukkua ostaessa? Onko teillä erikseen koneeseen joku käsilaukku tms. johon otatte lennon aikana tarvitsemanne tavarat? Tarviiko Tallinnan reissulla kunnon matkalaukku vai pärjääkö urheilukassilla? Kannattaako merkistä nimi/osoite laukkuun? Onko laukkunne lukossa, esim. risteilylle lähdettäessä?
Kaikki laukkuun liittyvä asiallinen informaatio tervetullutta!
Millainen matkalaukku?
2
3147
Vastaukset
- * * * * * *
Kannattaa satsata kunnolliseen trolley-laukkuun, esim. Samsonite. Sillä risteilet, lennät ja reissaat kätsysti eikä tarvi kantaa hartiat kipeinä.
Kokoa pähkäillessäsi mieti, minkä pituisia reissuja teet ja millä. Jos lentelet paljon, osta sellainen, joka kooltaan mahtuu myös matkustamoon. Ei tarvi aina laittaa laukkua ruumaan ainkaan lyhyillä reissuilla.
Itse en enää kanna urheilukassia, koska trolleyta on niin paljon kevyempi kuljetella ja vaatteetkin pysyvät siistimpinä. Ja onhan se fiksumman näköinenkin.- * * * * * *
Nimi kannattaa laukkuun laittaa, mutta lukita ei ainakaan lentokoneen ruumaan meneviä laukkuja. Risteilyllä tod.näk. laukkusi on mukanasi tai sitten hytissä.
Jos itse lähden pitemmälle matkalle lentäen, pakkaan ruumaan menevät kamat hyvään kovaan matkalaukkuun ja matkustamoon otan pienessä repussa tai laukussa yhdet vaihtovaatteet, lukemista ja evästä. Jotkut lentöyhtiöt ovat erittäin tarkkoja siitä, että matkustamoon saa ottaa vain yhden käsimatkatavaran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012