hän raotteli minua
yritti ahmia
minä peitin kaiken
ja
nyt hän on poissa
poissa
10
345
Vastaukset
- padme_amidala
pieni ja surullinen on runosi. Olisikin pitänyt lähettää koira sinulle kaveriksi hotellin sijasta.
Sen kanssa ei paljon ehdi murehtia.
Kiitos vaikuttavasta lukuhetkestä : )Kiitos tarjouksesta, otan yhteyttä, kun seuraavan kerran tarvitsen rapsutettavaa, nyt piti tyytyä
ihmettelemään....:)
- *Rakkaudenlahja*
oot ystäväin niin ymmärrät sen kun kommenttini ovat nyt niin lyhyitä.Joskus vaan elämässä on niin paljon kaikkea murheitakin niin ei löydy sanoja kommentoida.Eiköhän se meilläkin puhkea elämä kukkaan kauneimpaa.Sydämellinen kiitos runostasi!
Lyhyt oli tekstikin, sattuneesta syystä.
Rohkeutta tässä etsittiin, ei löytynyt.
Sinulle kiitos:)
- Mysteriet
Upeus!
Miten vain lukee tämän, saa uuden merkityksen jokaisella lukukerralla - Sinä olet ihme!En ensin meinannut laittaa
tätä ollenkaan, sillä ajattelin
että "merkitykset" saattavat tehdä
tästä kelvottoman tänne.
Suljin korvani kauhunhuudoilta
ja tässä se nyt on.
Kiitän Sinua, sinä itse u p e a :)
Marin;) Siust on tullu tilaihme näitten runojens kaa. P.s Kohillaan on, kiitos elämyksestä taas.
Tarkkis- lindalinda1
olisiko se oikea sana kuvaamaan tätä runoasi ?
Ainakin se on arvokas sisällöltään, nautinto
lukea ja mitä vielä ?
Minulta loppuu Sinun kanssasi sanat !
Kerro, miten tuohon lyhyyteen oppii, kun minusta
ei siihen ole. Aamullisesta runostanikin piti
tulla lyhyt, ja katin kontit - ei oo, ei tuu.Nyt kysyit oikealta henkilöltä.
Ensin otetaan paperia ja kirjoitetaan siihen jotakin
ja sitten leikataan saksilla silpuksi vaan kaikki...
heitetään ilmaan ja ...alussa pitää jo sopia
monta sanaa otetaan niistä lentäneistä, näperrellään hetki ja katsotaan
mihin järjestykseen ne oikein asettuivat ja ...
loppu on luettavissa täältä.
Eikö olekin helppova, kuin heinänteko:DDD
Kyllä tässä sanat loppuu Sinunkin kanssasi.
Sanon nyt kiitos ja sitten joskus rutistan,jooko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136