Jopelin aloitukset

Katicat2

Ihmettelen suuresti mihin kaikki Jopelin aloitukset ovat häipyneet. Onko palstalla taas tekninen vika? Ellei, Jopel lie itse poistanut kaikki. Selitä meille, miksi.

24

1578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BilMan

Rekisteröityneellä kirjoittajalla on oikeus poistaa omat viestinsä.

• aupA

Tämän alapuolella olevaan avaukseen korrektilla tavalla hämmästelin asiaa ensimmäisenä ja se katosi kohta. Musta surma käy ja vie. HYI !Noinko poistuvat muidenkin valittelut ja oikeudenmukaisuusvaatimukset ?

• Katicat2

Ennen kirjoitustani ei muita aloituksia asiasta ollut. Huomasin sen sitten heti omani esiintulon jälkeen ja ajattelin että turhaan kirjoitin. Olisivathan molemmat tähän mahtuneet. Asia kun oli ison ihmettelyn väärtti.

• Minunkin valittelu, mutta Billman'in kirjoitus toi tiedon,, hyvä että selvisi.
        Ettei syytetä väärää puuta.....Kiitos Bill!

• Katicat2
        Katicat2 kirjoitti:

Ennen kirjoitustani ei muita aloituksia asiasta ollut. Huomasin sen sitten heti omani esiintulon jälkeen ja ajattelin että turhaan kirjoitin. Olisivathan molemmat tähän mahtuneet. Asia kun oli ison ihmettelyn väärtti.

Nyt Ruuneperinkin aloitus on poissa. En ollut käynyt lukemassa että oliko joku siihen vastannut(ilkeästi) ja siksi hän olisi sen poistanut. Harmi.

• Maalaismies*
        Katicat2 kirjoitti:

Nyt Ruuneperinkin aloitus on poissa. En ollut käynyt lukemassa että oliko joku siihen vastannut(ilkeästi) ja siksi hän olisi sen poistanut. Harmi.

Minä pistin Ruunen sanaleikkiin osuuteni kopioimalla lääkärin saneluja erään hoitsun mailista. En tiedä rikkoiko hoitsu vaitiolovelvollisuuttaan, minullahan sellaista ei ole. En muista olivatko esittämäni juuri näitä, mutta tähän tapaan ne kuuluivat,Heh:

> >
        > > Potilaan lopetettua tupakoinnin on hänen hajunsa palannut.
        > >
        > > Tulee vastaanotolle, koska on lyönyt vasemman isovarpaansa melkein irti.
        > > Henkilökunta ei saa kuitenkaan vetää varvasta irti, koska se sattuu.
        > >
        > > Potilaan sydän todettiin hyväksi, mutta häntä kehoitettiin tulemaan
        > > uudelleen, jos hän menettäisi tajuntansa.
        > >
        > > Potilaalla on mandoliininkokoinen eturauhanen.
        > >
        > > Nämä potilaat jäivät lojumaan työpöydälleni.
        > >
        > > Selkäkipu ilmenee, kun potilas makaa pitkällään molemmat jalat selän
        > päällä.
        > >
        > > Potilas on raskaana 19. kuukaudella.
        > >
        > > Potilaan mielestä oikea isovarvas roikkuu alempana kuin muut sormet.
        > >
        > > Potilaan ollessa väsynyt voivat kasvot vääntyä oikealle ja nytkähdellä
        > > jonkin aikaa.
        > >
        > > Vaimon oksentelu hävisi iltapäivällä, samoin mies.

• Hintriika*

Katsoin profiilista, että poliisijuttu on siirretty oikeudenkäyntipalstalle, mutta muut ovat hävinneet taivaan tuuliin.

Aika epeli on Jopeli, jos itse poisti kaikki. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelu häneltä omin sanoin. Sentään melkoinen joukko otti osaa keskusteluihin.

• VoisiollavaikkaJopel

Kysykää vaikka Ruuneperiltä.

• joku varmaan ehti

lukea, kehen siinä R:n tai ylläpidon poistamassa R:n tämän aamuisessa aloituksessa viitattiin ja miten. Maalaismies ainakin muistaa kun vastasi.
        Samansävyistä viittausta oli aiemminkin.

• SkillaN*

on ketjuja poistettu, milloin mistäkin syystä, ei taida mitään uutta olla.

Tässä poistossa vain meni suuri määrä toistenkin kirjoituksia, se ei ole oikein.

Aamulla kun pirttiin aloin kirjoittamaan oli molemmat ketjut palstalla, kirjoitukseni tultua näkyviin, Jopel oli omansa poistanut, vähän ajan perästä katosi Ruuneperin ketju.
      Minusta kummassakaan ketjussa ei ollut mitään loukkaavaa, Ruuneperi jopa leikkiä laski, näin minä ymmärsin.

Tätä se on, poistaa voi näköjään, jos sellaiseen halut tulee.
      Itse en jo periaatteesta poista omia, en toisten.

Elämä jatkuu, kirjoittajia tulee ja menee, minä vaan sinnittelen;))

• yli 70 vee

Enpä muista, otinko näihin keskusteluihin osaa, mutta tulee etsimättä mieleen ne monet ketjut, joissa valitellaan, ettei keskustelua synny, ja missäs sitä nyt oikein ollaan, kun ei osallistuta.

Miten tulikin mieleeni?

Toinen asia, joka nousi mieleeni, on, että rekisteröidyt nimmarit aina korostavat, että voi poistaa omat viestinsä, mitä rekkaamattomat eivät voi. Se on ikään kuin etu.

No, niin, minä en voi poistaa omiani, joten täällä ne ovat hamaan siihen asti, kun rekattu aloittaja sallii.

• voi olla oikein, säännöt on päin prinkkallaa tuommonen määrä viestejä poistetaan, ohase ilikivaltaa jos mikä.
      Jopelille kiitos ja kunnia että toi epäkohan esille.
      Pois Poisto oikeuvet sanon Minä!

• Hintriika*

Kuten jjoutava5 olen minäkin ihmetellyt tuota verrattain uutta asetusta poisto-oikeudesta. Eiväthän kenenkään viestit täällä historian kulkua muuta, mutta useiden viestien häviäminen kerralla luo jälleen mielialaa, ettei tänne kannata kirjoittaa.

Jää sellainen tunne kuin joku oli värvännyt Jopelin ensin innostamaan kaikki mukaan ja sitten leikkaamaan leikin kuin veitsellä poikki.

• kuka värväsi
        Hintriika* kirjoitti:

Kuten jjoutava5 olen minäkin ihmetellyt tuota verrattain uutta asetusta poisto-oikeudesta. Eiväthän kenenkään viestit täällä historian kulkua muuta, mutta useiden viestien häviäminen kerralla luo jälleen mielialaa, ettei tänne kannata kirjoittaa.

Jää sellainen tunne kuin joku oli värvännyt Jopelin ensin innostamaan kaikki mukaan ja sitten leikkaamaan leikin kuin veitsellä poikki.

ja kuka ketä narrasi. Siinä sitä miettimistä ja puntarointia riittääkin ja kun aivan kaikki mahdollisuudet ottaa huomioon, yksi niistä sattuu väkisinkin kohdalleen.
        Uusia aloituksia vain kehiin, antaa mennä mikä on mennyt! Hintriika, sinulla on sana hallussa, anna palaa!

• jjoutava
        Hintriika* kirjoitti:

ei kukaan ilmaiseksi kokopäiväisesti ole täällä innostamassa meitä höyniä, jo vähän ihmettelin sitä työtarmoa.

• SkillaN*
        Hintriika* kirjoitti:

yhteen nikiin lopu, aloittamaan vaan uusia aiheita, kyllä niitä löytyy ja hyviäkin.

Tuo aloitusten määrä oli iso, mitä Jopel aloitti, syy miksi ne poistui, ei ainakaan minulle ole ymmärrettävästi mennyt päähän, loukkaantuiko hän??????

Miksi sitten Ruuneperikin poisti??????

Mitä näitä pohtimaan, aloituksia vain kehiin.

Tuo poistojen oikeus, minusta siinä ei ole mitään järkeä.

• Laakerinlehti

Onhan todella kiitoksen ja kunnioituksen arvoista poistaa kaikki omat aloituksensa.

• jjoutava
        Laakerinlehti kirjoitti:

Onhan todella kiitoksen ja kunnioituksen arvoista poistaa kaikki omat aloituksensa.

ainakin tuli tehokkaasti nähtäväksi, että voi menetellä näin ainakin siitä kannattaa kiittää.

• Kirnauskis¨
        jjoutava kirjoitti:

ainakin tuli tehokkaasti nähtäväksi, että voi menetellä näin ainakin siitä kannattaa kiittää.

Harveni kovasti hänen aloitukseensa kirjoittajat/lukijat. Kiinni on ja pysyy

• Yx70
        Kirnauskis¨ kirjoitti:

Harveni kovasti hänen aloitukseensa kirjoittajat/lukijat. Kiinni on ja pysyy

Minusta näyttää siltä, että lisääntyivät.
        Tule muikaan vaan.

• Mallamargareetta
        Yx70 kirjoitti:

Minusta näyttää siltä, että lisääntyivät.
        Tule muikaan vaan.

Ei täällä kai pitäisikään olla mittauttamssa henkilökohtaista suosiotaan, vaan keskustelemassa. Asiallisesti Jopel poistonsa perusteli , ja uusi kirjoittaja hakee varmaan omaa tapaansakin. Jokin aloitus saa tuulta alleen, jokin taas ei, eikä siinä tarvitse itseään slti epäsuosituksi tuntea.
        Siispä mukaan ja matkaan, kuten entinen tivolin tirehtööri kehotteli!

• Köpelö

Jopelo jopeloi jutun juuren.
      Tuli jopelo olo, ikävä ja kolkko.
      Ei koskaan enää jopelon juttuihin mitään.

• Et arvaakaan, kuinka paljosta paitsi jäät,
        jos täältä pois jäät.

• Katicat2
        Jopel kirjoitti:

Et arvaakaan, kuinka paljosta paitsi jäät,
        jos täältä pois jäät.

Älä muuta sano, mitä menettäisimmekään täältä pois jäädessämme. Eikä se poisjäänti ihan helppoa olekaan, vaikka välillä suututtaakin. Sitä leppyy taas. Niin, minun piti sanoman että ihan mukavast ihan palstaan tuli eloa. Eikö se ole ihan pääasia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe