Kokisin hyvän pelitaidon lähinnä hyväksi bluffaustaidoksi? Kai suurin osa pelaajista osaa hyvillä korteilla pelata? Vai olenko aivan väärässä?
Pelitaito=
3
370
Vastaukset
- kaikki osa-alueet
Pelitaidon piiriin voi laittaa kaikki asiat jo aloituskorteista lähtien. Hyvillä korteillakaan ei ole itsestäänselvyys pelata hyvin. Jos pelaa liian aggressiivisesti niin saattaa jäädä maksut saamatta ja jos pelaa liian löysästi niin silloin ei saata saada tarpeeksi maksuja.
- The Rat
Nimen omaan hyvillä korteilla pelaaminen on hankalaa. Harvalla riittää pelitaito foldaamaan AA, vaikka eihän sillä voiteta kuin jotain 80% peleistä...
Sen sijaan huonoilla korteilla osaa periaatteessa pelata kuka vaan: fold.
Bluffit ovat äärimmäisen harvoin hyvä vaihtoehto. Semibluffit ovat sitten asia erikseen, niitä kannattaakin tietyissä tilanteissa viljellä jopa "liikaa"...- .,,.,.,
Juu, mun mielestä pelitaidon olennaisin osa vastustajan pelitavan hahmottamisen lisäksi on nimeenomaan taito foldata hyviäkin käsiä oikeassa paikassa.
Alkuvaiheessa meikäläinenkin sai kasattua työllä stäckiä vain menettääkseeni sen kun ei helevata osannu foldaa 'aika hyvää' kättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294