Mun poika pääsee ripille enskesänä eikä sillä oo kummeja!!!Oli silloin vajaat 15 sitten,mut eivät oo pitäneet yli kymmeneen vuoteen yhteyttä,kuka vois mennä kummin sijaan siunaamaan rippilapsen?
mien toimin
6
597
Vastaukset
- helena-70
sanomani että miten=)
- ---
Isovanhempi vaikka? Ei sitä kukaan muu tiedä kuin te, että lapsella ei ole kummia paikalla/ollenkaan. Eli ongelma on vain sinun päässäsi :)
- mamaliini
Ei siunaajan ole välttämättä oltava kummi. Meillä on tuttavapiirissä ollut isosisko, mummi, eno tai joku muu läheinen aikuinen. Aina ei kummit pysy matkassa ja muuthan ei tiedä onko se siunaaja kummi vai ei.
Kysy pojaltasi kenet hän haluaa ja ongelma poistuu.- helena-70
tiedoista,olin jo epätoivoinen..pitänee kysyä minun tädeistä jotakin..mummo ei jouda kun laittelee kahvipöytiä valmiiksi ja 16 vuotias isosiskokin varmaan huono valinta
- um+ijötigd,
ottaa yhteyttä niihin kummeihin ja ainakin ilmoittaa noista rippijuhlista kunne kuitenkin on kummeja
- .....
Voithan itsekin olla siunaamassa lastasi kummin sijaan. :) ja toki voit kummeillekin ilmoittaa konfirmaatiosta mutta enpä tiedä onko se nyt niin pakollista, kiinnostusta ei taida hirveästi löytyä, jos kerran noin pitkän aikaa ovat jo olleet ottamatta yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897