Morjens!
Kertokaahan nyt hyvät naiset ja miehet jotain neuvoja mitä teen kun ongelmana on se että vaikka minulla on treffipalstalla ilmoitus niin viimeisen vuoden aikana kukaan ei ole vastannut ja päinvastoin olen kirjoittanut usealle naiselle viestejä mutta yksikään ei ole vastannut, mikä tässä nyt oikeen mättää? Mielestäni olen laatinut profiilin ihan asiallisesti ettei siinä pitäisi olla mitään vikaa mutta jotain on kun kukaan ei vastaa, vai onko naiset vaan yksinkertaisesti sellaisia etteivät halua vastata, ei edes sitä ettei kiinnosta. Onko kukaan ylipäätänsä miltään treffipalstalta löytänyt oikeasti jonkun. Aika toivottomalta vaikuttaa tilanne. Pakko se on varmaan ruvettava käymään baareissa kun ei netissäkään saa minkäänlaista kontaktia naisiin.
Vinkkejä kaivataan..
11
1268
Vastaukset
- Yksi vastaus.
Omalta kohdalta vastaan kaikkiin muihin paitsi seksiä vonkaaviin viesteihin. Oikeastaan syynä on myös se, etten tiedä kuinka hyviä tyyppejä saattaa olla viestien takana.
Ensinnäkin oletko varma, että olet kohdistanut viestisi sellaisille henkilöille, joiden kanssa on jotakin yhteistä? Voisit antaa jonkun naispuolisen kaverisi arvioida viestisi, jonka aiot lähettää. Näet sen jälkeen oikeassa valossa, mitä viestit.
Sitä paitsi baareissa on ihan hauskaa, etenkin sellaisina iltoina, jolloin on jääkiekkomatsi. Köhöm.. kieroilu on luvallista ;). - Vastaa!!!
Ei ne kuulee vastaa miehetkään viesteihin:=D Ei edes, että ei kiinnosta, ainkaan täällä Keski-Suomessa!!!!
niin miehiä kuin naisiakaan tässä asiassa, mulle itselle vaan on käynyt niin ettei yksikään vastaa. Että näin täällä pohjanmaan suunnalla.
- ja käy vaikka niissä baarei...
Kirjoituksestasi ei käynyt ilmi se, että miten kauan tuo profiilisi on ollut treffi-palstalla, eikä sekään, että minkä ikäistä seuraa haet. No, yksi konsti on tosiaan laittaa profiili piiloon ja vaikkapa uudistaa sitä tekstiä. Sitten ne viestit joita lähetät naisille, niin toivottavasti niissä on tekstiä joka viittaa naisen profiilliin jollain tapaa. Esim. "kerroit pitäväsi...", eli silloin nainen näkee, että olet paneutunut siihen mitä hän on kirjoittanut. Äläkä missään nimessä laita pelkkää "hei, mitä kuluu?"
Niin ja lopuksi. Kyllä täältä voi löytää sen kumppanin. Kriittinen saa olla ja pitääkin olla, mutta kyllä se sitten kolahtaa jos on kolahtaakseen. Tsemppiä!ollut heinäkuusta 2006, sivulla kävijöitä on kyllä ollut varsinkin heti kun kuvan laitoin pari viikkoa sitten, mutta yhtään viestiä/flirttiä jne..mitä siinä nyt on niin en ole saanut. Nyt otin tossa pari päivää sitten kuvani pois koska siitä ei ollut mitään hyötyä. Profiilissani etsin n. 20-30v. naista, olen kyllä viestejä kirjoittaessani ottanut huomioon naisen profiilin ja ollut kiinnostunut oikeasti naisen kertomista asioista muttakun ei sitä vastakaikua kuulu vaikka mitä kirjoittaisin.
- vikaa???
samu1 kirjoitti:
ollut heinäkuusta 2006, sivulla kävijöitä on kyllä ollut varsinkin heti kun kuvan laitoin pari viikkoa sitten, mutta yhtään viestiä/flirttiä jne..mitä siinä nyt on niin en ole saanut. Nyt otin tossa pari päivää sitten kuvani pois koska siitä ei ollut mitään hyötyä. Profiilissani etsin n. 20-30v. naista, olen kyllä viestejä kirjoittaessani ottanut huomioon naisen profiilin ja ollut kiinnostunut oikeasti naisen kertomista asioista muttakun ei sitä vastakaikua kuulu vaikka mitä kirjoittaisin.
Hanki elämä, nuoret liikkuvat discossa eivät netissä seuraa hakemassa.
Tämä on keski-ikäisten eronneiden paikka, meille jotka emme enää jaksa emmekä ehdi ravata kapakoissa.
Kokeile uudelleen 10v päästä!
- mä vaan!!!
Miten tehokkaasti olet kertonnut itsestäsi profiilissa?jos sulla on kuva onhan se hyvä ja sinusta edustava?Tämä on itsensä markkinointia..niin kauheelta kun se kuulostaakin...= ))
kuvaa tällä hetkellä profiilissa, Joo just niitä neuvoja tuohon oikeanlaisen profiilin laatimiseen tarvinkin täällä.
- Nimetön
samu1 kirjoitti:
kuvaa tällä hetkellä profiilissa, Joo just niitä neuvoja tuohon oikeanlaisen profiilin laatimiseen tarvinkin täällä.
sillon saat takuu varmasti vastauksia...
- enstexi
Minkä ikäinen olet??
Voithan sen profiilisikin kertoa niin kerromme sitten mikä siinä on vikana.
Voit sitten tuhota sen ja tehdä uuden.
Profiilia ei kannata aloittaa myöskään sanoilla:
Hei, olen ihan tavallinen ..blaablaablaa..
Kyllä nainen vastaa, pitää vain osata kirjoittaa ..kuten pitää osata livenäkin olla naisesta kiinnostava, naiset ovat aivan yhtä yksinkertaisia kuin miehetkin - hämmästyttävää!
Täytyy vain tietää ne kiksit.
T: "melkein keski-ikäinen setä"- niille
jotka ovat profiiliasi käyneet katsomassa? Laittanut silmäniskua/flirttiä tai viestiä heille päin?
Itse olen ainakin sen verran uusi näillä nettideittisaiteilla, että surffailen "parametreihini" sopivia profiileja läpi vielä ihan tutustumismielessäkin enkä ainakaan itse laita silmäniskuja/flirttejä läheskään kaikille jotka mukavilta vaikuttavatkin.
Olen muutamalle laittanut enkä ole saanut minkäänlaista vastinetta...:( Kivempi on siten reagoida itselle tulleisiin yhteydenottoihin ja sieltä olen pari-kolme kivaa kontaktia jo nyt kuluneen kolmen viikon aikana saanut.
Tsemiä! Ihan liian tosissaan tätä ei kannata ottaa vaikka tosimielellä liikkeellä olisikin eikä tunnon päälle noita "pakkeja" ottaa. Omasta mielestäni on kyllä tosi epäkohteliasta olla vastaamatta viesteihin, mutta kukin tunnetusti taaplaa tyylillään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154