Saapi?
En ole koskaan törmännyt...
mutta pitäähän niitäkin kokeilla:)
Kun kerran kaikkea pitää suuhunsa laittaa mikä vastahan tulee:))))
Pitää kait kokeilla sitä tyrnipuuroakin - täällä kaupnugissa olen tyrnimehua varmaan jossain nähäny:)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
Mistä niitä aprikoosinsiemeniä?
13
587
Vastaukset
- niittä
ainakin löytyy.
- kysyin
ainakaan Sinun Kaupassa (mikäs se uusi nimi nyt olikaan?)
Myyjä oli silmät pyöreänä. En sitten kysellyt enempää, kun en halunnut ilmaista, että syöpääni parannusta etsin!
Onko kellään tietoa, että mistä????
- Raspikurkku
löytyy Kallentorin S-marketista, tänään katsoin. Oli oikeaa tyrnitäysmehua, melkein 8 euroa 0.5 l:n pullo niin että ei mitään halpaa.
- Elisama
Tehokasta mutta kallista.
On se aika ilkeää kerätä sen tyrni. Olen sitä jonkinverran tehnyt ja sormet oli joka kerta kuin teesiivilät sen keikan jälkeen. - mumsku
K-marketissa sitä tyrnimehuaei ollut.Silmittelin luontaistuote hyllyköitä.Olisin saattanut kokeillakseni pullon ostaa.Raspikurkku,minkä verran muuten sinun kallepullosi maksaa ja onko ne puolen litran ja onko tyyristä?
- Raspikurkku
mumsku kirjoitti:
K-marketissa sitä tyrnimehuaei ollut.Silmittelin luontaistuote hyllyköitä.Olisin saattanut kokeillakseni pullon ostaa.Raspikurkku,minkä verran muuten sinun kallepullosi maksaa ja onko ne puolen litran ja onko tyyristä?
Hinnat nousikin joku aika sitten. Se oli jotain 10€:n pinnassa ja puoli litraa on koko. Et kai sinä meinaa ruveta juopottelemaan ? :-)).
Voi olla että täällä länsirannikolla on tyrninkäytöllä pidemmät perinteet joten saatavuuskin on siksi parempi. - mumsku
Raspikurkku kirjoitti:
Hinnat nousikin joku aika sitten. Se oli jotain 10€:n pinnassa ja puoli litraa on koko. Et kai sinä meinaa ruveta juopottelemaan ? :-)).
Voi olla että täällä länsirannikolla on tyrninkäytöllä pidemmät perinteet joten saatavuuskin on siksi parempi.en nyt sentään enää tässä iässä aloita,kun olen näin pitkälle päässyt ilman väkeviä.No,jonkun sauna siiderin silloin tällöin saatan ottaa.Kallepullosta lasillinen ja olisin varmaan untenmailla.Minun isänihän aikoinaan joi meidän jälkeläistensäkkin puolesta.Kysyinpähän vaan tuota hintaa leikkimielellä no,jos sinulla olisi vain kymppi rahaa ja kova jano.Kumman ostaisit,kallen vai sen tyrnipullon?Ai niin,vastaat että joisit vettä janoosi..
- Raspikurkku
mumsku kirjoitti:
en nyt sentään enää tässä iässä aloita,kun olen näin pitkälle päässyt ilman väkeviä.No,jonkun sauna siiderin silloin tällöin saatan ottaa.Kallepullosta lasillinen ja olisin varmaan untenmailla.Minun isänihän aikoinaan joi meidän jälkeläistensäkkin puolesta.Kysyinpähän vaan tuota hintaa leikkimielellä no,jos sinulla olisi vain kymppi rahaa ja kova jano.Kumman ostaisit,kallen vai sen tyrnipullon?Ai niin,vastaat että joisit vettä janoosi..
Tuota jos olet tyrnitäysmehua koskaan sellaisenaan maistanut niin tiedät että siitä ei janon sammuttajaksi ole, korkeintaan lusikallisen pystyy ottamaan kerrallaan :-). Niin että kyllä minä siihen veden suuntaan kallestuisin.
- heero
Saako viisastella?
Niitä saa aprikooseista.
Aprikoosit ovat yleensä sesonkihedelmiä. Kaupassa niitä taitaa olla syksyisin eniten. Eivät paljoa maksa.- ja omenan
siemeniä omenasta ja niin edelleen:)
- Karjalankägönen
jos ensin kilotolokulla söis niitä hedelmmii,jotta sais muutaman kymmentä siementä,joihen sisältä löytys parannus!
- ...
;-D
- Karjalankägönen
tämmönen linkki,josta niitä voipi halutessaan tilata;http//www.laetrile.com.au-jospa kokkeilet sieltä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748