Ihmettelen noita vinkkejä sinkuille, että ihmisiä vois tavata luontopoluilla tai kaupassa jne. Kuka noihin oikeesti uskoo? Mua ainakin jos joku tulis yhtäkkiä kaupassa kysymään treffeille niin kattosin varmaan että mikä friikki se tommonen on, varmaan aika epätoivoinen jos pitää kaupassa metsästää miehiä.
Eipä seuraa kannata etsiä kuin baareista. Netistäkin voi saada vain rumia, ja niiden muutaman kauniin naisen ympärillä pyörii 200-300 miestä yhtä kohti. Yritäpäs siinä sitten erottua. Baarissa sitä paitsi näkee heti minkä näköinen toinen, on niin ei sitten tule myöhemmin pettymyksiä.
"ihmisiä voi tavata kaupassa"... lol
20
3006
Vastaukset
- hdfsgf
No sen takia nettideitissäkin kannattaa siirtyä nopeasti treffeille, että näkee myös livepuolen.
- ainakin
Treffiseuraa olen bongannut niin kaupasta, salilta, kuin vaikka satunnaisen työtapaamisen seurauksena.
Itse asiassa, tarkemmin ajatellen baarista on lähinnä tarttunut mukaan niitä suurempia erehdyksiä, jotka olisi paremmalla harkintakyvyllä ehkä jättänyt väliin.
Ja sokerina pohjalla, netistä olen bongannut itselleni niin sisäisesti kuin ulkoisesti täydellisyyttä hipovan naisen. - Liina
Entäs sitten kirjastossa? Hah,sallikaa mun nauraa!
En ole koskaan kuullut kenenkään iskeneen tai tulleen isketyksi lenkillä, kaupassa tai kirjastossa. Kaiken maailman tiukkapipot syöttää meille tommosta fuulaa. Eikä ne ihmiset siellä baarissa kaikki mitään luusereita tai juoppoja ole niin kun jotkut "pyhimykset" luulee. Ihan tavallista porukkaa, laidasta laitaan. Olen tutustunut moneen mukavaan ihmiseen baarissa. Baari on hyvä seurustelu ja kohtaamispaikka, ehdottomasti!Minunkin mielestä on myös erittäin harvinaista, että joku tapaisi seurustelukumppanin kaupassa, kirjastossa, lenkillä, tai kaupungin kadulla. Kun ajattelee tätä meidän kulttuuria joka on tunnetusti jäyhää, kun emmehän me edellämainituissa paikoissa juuri toisiamme vilkaisekaan, niin saati siinä sitten keneenkään tutustuisi ja treffiehdotuksia tekisi. Jotenkin tuntuisi aika idioottimaiseltakin mennä treffiehdotuksia tekeen noissa paikoissa, ja epäilen että vois siinä se toinenkin osapuoli vähän ihmeissään olla. Baarit ovat kyllä sitten ihan toista maata, kun niihin tullaan ihan vartavasten tapaamaan ihmisiä, ja meno on rennompaa kuin missään muualla. Baareista kannattaa minunkin mielestä seuraa hakea.
- Treffit muka baarista
Oulunmies82 kirjoitti:
Minunkin mielestä on myös erittäin harvinaista, että joku tapaisi seurustelukumppanin kaupassa, kirjastossa, lenkillä, tai kaupungin kadulla. Kun ajattelee tätä meidän kulttuuria joka on tunnetusti jäyhää, kun emmehän me edellämainituissa paikoissa juuri toisiamme vilkaisekaan, niin saati siinä sitten keneenkään tutustuisi ja treffiehdotuksia tekisi. Jotenkin tuntuisi aika idioottimaiseltakin mennä treffiehdotuksia tekeen noissa paikoissa, ja epäilen että vois siinä se toinenkin osapuoli vähän ihmeissään olla. Baarit ovat kyllä sitten ihan toista maata, kun niihin tullaan ihan vartavasten tapaamaan ihmisiä, ja meno on rennompaa kuin missään muualla. Baareista kannattaa minunkin mielestä seuraa hakea.
Sieltä baarista ei kuulkaas löydä kuin korkeitntaan yhden yön seuraa. Ja kuka täällä väittää,että lenkillä ei muka voi tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Yksi tuttavani tapasi naisensa nimenomaan lenkillä kun kumpikin talutti koiraansa, nyt ovat asuneet saman katon alla jo kohta kolme vuotta ja toinen lapsi tulossa. Ei siinä tarvita muuta kuin pari sanaa niin treffit on tiedossa. Monet tutustuvat myös tuttavien kautta ja monet tutustuvat juurikin siellä kirjastossa tai kuntosalilla. Tietysti jos on nyhverö eikä saa suutaan naiselle auki muuta kuin kolmen promillen jurrissa, niin kannattaa etsiä seuraa vain sieltä baareista.
- Petter X
Baarit ovat siitä ihmeellisiä paikkoja, että niissä vieraat ihmiset tulevat juttelemaan ja ovat valmiita juttelemaan, jos joku heitä sattuu lähestymään. Baarissa kukaan ei katso pahalla sitä, että joku vieras ihminen tulee puhumaan. Ei, vaikka olisi ihan selvää että vieras ihminen tulee puhumaan iskumielellä.
Tietenkin on aina poikkeuksia. Ehkä joku oikeasti on joskus onnistunut tapaamaan jonkun kaupassa tai kirjastossa tai lenkkipolulla. Väittäisinpä, että tuo on todella harvinaista. Syykin on yksinkertainen. Noissa paikoissa ihmiset eivät odota että joku tulisi heille juttelemaan. He eivät ole valmiita juttelemaan, ja jos joku tulee iskemismielellä puhumaan niin sitten kyseessä ainakin on täysi pervo. Tämä on se suuri ero baarin ja muiden paikkojen välillä. Vieraille esim. kaupassa kovin jutteleva ihminen herättää kysymyksiä. Onko tuo täysin terve, täysi perverssi vai täysin vailla elämää.- danalie
Ne baarit onkin ainoita paikkoja missä Suomessa jotain tapahtuu ja ihmiset uskaltaa lähestyä ja tulla itse huomioiduksi. Todellä sääli että tässä maassa ei löydy flirttiä ja luonnollista kiinnostusta tuntemattomia, vastakkaista sukupuolta olevia kohtaan kaupoissa, kuntosaleilla ,kirjastossa, museoissa jne.
Tylsää menoa - mutta odotas kun menet baariin niin jo alkaa tapahtua.Ei jaksais aina baareissa notkua - mutta arjen flirtti kiinnostaisi ja piristäisi elämää kummasti. Jo Tanskasta etelään on ihan eri meininki. Eikä flirtti velvoita mihinkään mutta antaa avaimet jatkoon jos molemmat ovat kiinnostuneita. - Petter X
danalie kirjoitti:
Ne baarit onkin ainoita paikkoja missä Suomessa jotain tapahtuu ja ihmiset uskaltaa lähestyä ja tulla itse huomioiduksi. Todellä sääli että tässä maassa ei löydy flirttiä ja luonnollista kiinnostusta tuntemattomia, vastakkaista sukupuolta olevia kohtaan kaupoissa, kuntosaleilla ,kirjastossa, museoissa jne.
Tylsää menoa - mutta odotas kun menet baariin niin jo alkaa tapahtua.Ei jaksais aina baareissa notkua - mutta arjen flirtti kiinnostaisi ja piristäisi elämää kummasti. Jo Tanskasta etelään on ihan eri meininki. Eikä flirtti velvoita mihinkään mutta antaa avaimet jatkoon jos molemmat ovat kiinnostuneita.Mitä onkaan lehdissä? Eduskunnassa seksuaalista ahdistelua. Melkein joka nainen taas itkemässä miten heitä ahdistellaan. Flirttaile siinä sitten kun tiukkapipofeministille iloinen hymykin on raiskauksen yritys mikä pitäisi raportoida poliisille.
- g-entleman
Petter X kirjoitti:
Mitä onkaan lehdissä? Eduskunnassa seksuaalista ahdistelua. Melkein joka nainen taas itkemässä miten heitä ahdistellaan. Flirttaile siinä sitten kun tiukkapipofeministille iloinen hymykin on raiskauksen yritys mikä pitäisi raportoida poliisille.
Ei flirtti ole sitä että tartutaan toisen perseeseen tai rintoihin...!!?
Asiallisesta puheesta ei kukaan loukkaannu tai tunne itseään ahdistelluksi. Pitää olla fiksuna, niin naiset tykkää.
Naisille ei myöskään huoritella tai muuten haistatella jos ne sanoo ei. Silloin vain hymyillään ja toivotetaan hauskaa päivän jatkoa.
- mies..
Jossain kaupassa sitä voi ihan vähiten alkaa iskemään!
Minulla on kyllä kokemusta ihstuksista näihin naikkosiin, jotka ovat kesätöissä jossain kaupassa. Ne jotenkin automaagisesti olettaa, että kyllä se mies tekee sen aloitteen!? En minä tosiaan voi iskeä. Kun olen ujohko ja jossain kaupan jonossa, kun takana on 20 ihmistä odottamassa!! Ei minulla ole siihen pokkaa.
Sitten kun en ole iskenyt, niin tuhahdellaan ja nokan vartta katellaan.
Ravintolat ovat olleet niitä ainoita paikkoja, missä olen "pienessä sievässä" saanut naisen iskettyä ja saanut edes sauraa. Muualta en ole.- toisin sanoen
niitä potentiaalisia kohteita kyllä tulee vastaan niin kaupassa, kuin muuallakin jokapäivässä elämässä, mutta suomalaiset ovat vain sellaisia velliperseitä ettei selvin päin lähestyminen onnistu?
Jepjep, ilmankos joillakin sitä vientiä riittääkin... toisin sanoen kirjoitti:
niitä potentiaalisia kohteita kyllä tulee vastaan niin kaupassa, kuin muuallakin jokapäivässä elämässä, mutta suomalaiset ovat vain sellaisia velliperseitä ettei selvin päin lähestyminen onnistu?
Jepjep, ilmankos joillakin sitä vientiä riittääkin...en ole ainuttakaan pitempään suhteeseen johtanutta naista iskenyt baarista ei sieltä ole tarttunut mukaan kuin yhen illan hoitoja.
Muutenkin kapakissa on melko mahdoton toiseen tutustua kun ei kuule mit toinen puhuu vaikka huutaa sen minkä jaksaa.- mies..
toisin sanoen kirjoitti:
Jepjep, ilmankos joillakin sitä vientiä riittääkin...En osaa teeskennellä.
Jos yritän iskeä naista, mitä se tarkoittaa? Pitäis yrittää puhua jostain lässyn lässyn jutuista jne.. Ei kyllä inspaa ollenkaan, se näkyis heti päälle päin, jos yrittäisin olla oikein väkisin semmoinen mitä en ole, eli puhelias tyyppi.
En ole edes kovin ujo sillä tapaa, että punastuisin. En vaan ole puhelias (paitsi kännissä).
- nainen-
Sitä voi tavata ihmisiä kyllä ihan missä tahansa.. mutta se asenne, se ratkaisee. Unohtakaa se iskeminen, tutustukaa ihmisiin vapaasti, ilman mitään päämääriä. Unohtuupa se turha yrittäminen ja epätoivohan ei ole koskaan ollut kovinkaan seksikästä.
Ai niin.. mä olen tutustunut mieheen esim. joen rannalla 03 aikaan yöllä ja kerran yliopiston atk-luokassa nähty mies tuli juttusille kun läksin sieltä veks.. käveli samaa reittiä kotiinsa kuin minä. Exäni löysin deittinetistä parin viestin jälkeen, tapasin sokkona ja kappas vain.. olipahan oikeasti uskomattoman hyvännäköinen& luonteeltaan kaikkea muuta mitä viestien perusteella olisi voinut kuvitella (luulin alunperin kuivakkaaksi ja viralliseksi). Läksin huvikseni tapaamaan ja lopputulos oli pitkä parisuhde.
Joten rentoutta peliin, elämä yllättää jos sen antaa tehdä sen. Etsi itsesi jotta toisetkin voisivat löytää sen.- miehen
vastuulle jää aloitteen tekeminen
- ..............
me tavattiin ex-miehen kanssa yliopiston kirjastossa. Etsiskelin yhtä kirjaa enkä löytänyt ja vieressä seisova mies alkoi sitten auttaa minua kun virkailijoita ei ollut näkyvissä sillä hetkellä. Oltiin kyllä oltu samoilla luennoilla, että sitä kautta tiedettiin toistemme naamat ja sitä kautta juttuakin sitten syntyi..sitten mies ehdotti et haluutko lähteä tohon kahville :) Että kyllä se tutustuminen epätavallisisissakin oloissa on mahdollista, pitää olla vain otollinen tilanne.
Ystäväni seurustelee miehen kanssa, joka oli rautakaupan myyjä. Siis tapasivat sitä kautta, ja tuli vaan sellainen klik-tunne :) sitten oli ystävällä toisenkin kerran asiaa rautakauppaan ja antoi miehelle numeronsa :) Täytyy uskaltaa asettaa itsensä "noloon" asemaan jos haluaa jotain saavuttaa :) he ovat vielä onnellisesti yhdessä vuosienkin jälkeen...- ne0
"Täytyy uskaltaa asettaa itsensä "noloon" asemaan jos haluaa jotain saavuttaa"
Veikkaisin, että useammin tuollainen myös päättyy nolosti ja tulee itselle vain vitutus päälle. Tilannetaju on minusta oleellista. Jos toinen antaa jonkunlaista vinkkiä siihen suuntaan että kiinnostais niin siinä voi pikku hiljaa nostaa panoksia ja tehdä aloitteita. Tuollainen nolo asema yleensä tarkoittaa aika uhkarohkeaa yritystä.
Kyllä minusta edelleen baarit on niitä parhaimpia paikkoja nähdä ihmisiä, kun kaikki tietää mikä on pelin henki. Lisäksi mokat voi pistää kännin piikkiin ;D - mmmmmmm
ne0 kirjoitti:
"Täytyy uskaltaa asettaa itsensä "noloon" asemaan jos haluaa jotain saavuttaa"
Veikkaisin, että useammin tuollainen myös päättyy nolosti ja tulee itselle vain vitutus päälle. Tilannetaju on minusta oleellista. Jos toinen antaa jonkunlaista vinkkiä siihen suuntaan että kiinnostais niin siinä voi pikku hiljaa nostaa panoksia ja tehdä aloitteita. Tuollainen nolo asema yleensä tarkoittaa aika uhkarohkeaa yritystä.
Kyllä minusta edelleen baarit on niitä parhaimpia paikkoja nähdä ihmisiä, kun kaikki tietää mikä on pelin henki. Lisäksi mokat voi pistää kännin piikkiin ;DNoloushan lähtee ihan ihmisestä itsestään. Tilanne on nolo vain, jos itse sen kokee nolona, sillä kukapa muukaan sitä nolouden tunnetta tuntee? Kaikki on kiinni asenteesta: ei pidä pelätä epäonnistumista, sillä epäonnistumisia ei olekaan, on vain kokemuksia ja elämyksiä.
- mää vaan...
mmmmmmm kirjoitti:
Noloushan lähtee ihan ihmisestä itsestään. Tilanne on nolo vain, jos itse sen kokee nolona, sillä kukapa muukaan sitä nolouden tunnetta tuntee? Kaikki on kiinni asenteesta: ei pidä pelätä epäonnistumista, sillä epäonnistumisia ei olekaan, on vain kokemuksia ja elämyksiä.
Tuo väite, että nolous on noloutta, vaan jos sen itse sellaiseksi kokee, pitää mielestäni täysin paikkansa. Ja jokainen kun katsoo maailmaa eri vinkkelistä, pitää myös ihan eri juttuja noloina.
Itse ajattelisin, että juuri tuollaiset pienet ystävälliset teot (kuten kirjan haku toiselle, yhteinen autokyyti koulusta/töistä jne.) voisivat olla juuri mitä mainioin tapa tutustua johonkin mukavaan vatakkaisen sukupuolen edustajaan. Ei tarvitsisi yrittää mitään "iskureplaa" (kun olisi liikkeellä ihan "asiallisen asian" kanssa) vaan voisi luontevasti jutella mistä tahansa ja sitten kaikessa rauhassa katsoa, ollaanko missään mielessä yhteisellä aaltopituudella. Olen itse juuri sellainen perusjamppa, jolta ei koskaan mitään yhtä mojovaa repliikkiä irtoa, mutta ehkä ajan oloon joku voisi minunkin jutuistani pitää...
Itse kokisin noloksi juurikin sellaisen toiminnan, jossa selvin päin ei naista saa edes silmiin katsottua, mutta kännissä sitten heti koetetaan päästä "hameen alle". Ja sitten seuraavana päivänä ei olla näkevinäänkään, eikä ole mitään sanottavaa enää. Sellainen on noloa, ei se, että selvin päin pyytää jotakuta kahville ja saa pakit. Juuri tuollainen yksinkertainen arjen romantiikka olisi minusta tosi söpöä, joten taidanpa sitten olla joku miespuolinen Amélie; no mitäpä siitä. :) - AAPP
mää vaan... kirjoitti:
Tuo väite, että nolous on noloutta, vaan jos sen itse sellaiseksi kokee, pitää mielestäni täysin paikkansa. Ja jokainen kun katsoo maailmaa eri vinkkelistä, pitää myös ihan eri juttuja noloina.
Itse ajattelisin, että juuri tuollaiset pienet ystävälliset teot (kuten kirjan haku toiselle, yhteinen autokyyti koulusta/töistä jne.) voisivat olla juuri mitä mainioin tapa tutustua johonkin mukavaan vatakkaisen sukupuolen edustajaan. Ei tarvitsisi yrittää mitään "iskureplaa" (kun olisi liikkeellä ihan "asiallisen asian" kanssa) vaan voisi luontevasti jutella mistä tahansa ja sitten kaikessa rauhassa katsoa, ollaanko missään mielessä yhteisellä aaltopituudella. Olen itse juuri sellainen perusjamppa, jolta ei koskaan mitään yhtä mojovaa repliikkiä irtoa, mutta ehkä ajan oloon joku voisi minunkin jutuistani pitää...
Itse kokisin noloksi juurikin sellaisen toiminnan, jossa selvin päin ei naista saa edes silmiin katsottua, mutta kännissä sitten heti koetetaan päästä "hameen alle". Ja sitten seuraavana päivänä ei olla näkevinäänkään, eikä ole mitään sanottavaa enää. Sellainen on noloa, ei se, että selvin päin pyytää jotakuta kahville ja saa pakit. Juuri tuollainen yksinkertainen arjen romantiikka olisi minusta tosi söpöä, joten taidanpa sitten olla joku miespuolinen Amélie; no mitäpä siitä. :)"Sellainen on noloa, ei se, että selvin päin pyytää jotakuta kahville ja saa pakit."
En voi käsittää, miten tuollaista ei muka kokisi noloksi hetkeksi. Kaikki tilanteet, joissa lopputulos on jotain muuta kuin toivottu, on NOLOJA. Niin että tekis mieli hävitä jonneki maan alle tai muuttaa aikaa takaisinpäin ja olla tekemättä.
Itsetunnolla on tietysti suuri vaikutus, jos olet joku jokapaikan höylä pelimies joka saa melkein joka välissä naiselta ku naiselta, niin siinä ei varmasti yksi "nolo" hetki siellä täällä niin paljoa paina. Toinen juttu jos olet päästäsi heikko ja tyyliin suunnitellut sitä tytön kahville kysymistä kuukausia ja sitten tuleekin EI KIITOS. Ampuahan siinä itsensä melkein tekis mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947